דורון שפרוני הלפרין ועינה קפלן מקיבוץ יפתח, בעלות סוכנות קריאייטיב של מיזמי pop-up משווקות את מוצרי חוחובה חצרים תחת שם המותג GOLD DA-Vision.
שמן החוחובה בעל ההתאמה הגבוהה ביותר לעור האדם, וככזה השמן נספג בקלות ובמהירות מבלי להשאיר תחושת שמנוניות על העור. השמן מכיל ריכוז גבוה של ויטמין E ואומגה 9, הוא מעניק לחות טבעית לעור, מחדש את תאי העור, מסייע באיחוי צלקות ופצעים, ויעיל גם בהתמודדות עם בעיות עור למינהן כגון סבוריאה, פסוריאזיס ואסטמה של העור. שמן החוחובה טוב גם לשיער. הוא מחזיר את הברק, מוריד את הנפח ומסדר את התלתלים ואף מעכב תהליכי נשירת שיער, ומשמש גם כתחליף לקצף הגילוח.
סדרת המוצרים המשווקים על ידי GOLD DA-Vision, כוללת:
שמן חוחובה טהור, פילינג פנים חוחובה, פילינג גוף חוחובה, קרם פנים ושמן חוחובה טהור עם שמן המפ.