כדורסל: גליל עליון פוגשת את הרצליה, זמן להתרשם גם בוידאו מהקבוצות

הפועל גליל עליון מתחילה עונה במשחק מול בני הרצליה, שייערך בחדרה. לגוני יזרעאלי ויהוא אורלנד, שחקני הגליל בעבר, יהיה זה משחק ראשון כמאמנים ראשיים בליגת העל

אם לא יהיו שינויים כתוצאה מרגישות המצב הביטחוני, הרי שהערב תצא לדרך ליגת העל בכדורסל.הפועל Rivulis גליל עליון , שמשכנה משלהי העונה שעברה הוא האולם ה”אנרבוקס” החדיש בחדרה, תפגוש באולם זה בשעה 20:00 את בני הרצליה.  המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט . רכישת מנוי עונתי במחיר סמלי, כאן , רכישת כרטיסים למשחק כאן .

כולנו גליל. שחקני קבוצת הבוגרים והצוות המקצועי לצד קבוצת ילדים ב’ (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)

הפועל גליל עליון, שעומדת על מאזן נטול הפסדים במשחקי האימון, בהם זכתה בניצחונות בהפרש גבוה על הפועל עפולה, אליצור נתניה והפועל גלבוע, אך במשחקי גביע הווינר לצד ניצחון גדול על הגלבוע נחלה הפסד במשחקי החוץ מול עירוני נס ציונה והפועל ירושלים, תפגוש קבוצה מצוינת, שהרשימה מאוד במשחקי גביע הווינר עם שלושה ניצחונות בשלב הבתים המוקדם על הפועל חיפה, אליצור נתניה ועירוני ר”ג – שניצחה אותה בשלב חצי הגמר, אחרי שהרצליה הדהימה בשלב רבע הגמר את הפועל ירושלים. הרצליה קלעה בכל אחד ממשחקי גביע הווינר מעל 78 נקודות ובכמה מהמשחקים סך הנקודות שקלעה נשק ל-90.

קבוצה עם עוצמות התקפיות. תקציר משחק רבע גמר גביע הווינר בין הפועל ירושלים לבני הרצליה (הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)


לגארד הגליל, מרכוס קאר, צפוי משחק מסקרן מול קבוצתו מהעונה שעברה. יחד עם גארדים גליליים נוספים בדמותם של אחמד היל, שחר עמיר, תומר אסייג ורון כהן צפויים למאצ’ אפ מצד הגארדים של הקבוצה מהשרון ובראשם: הקפטן הוותיק – פרדי בורדיון, שליו לוגשי ואיתן בורג הצעירים והנמרצים, וכן צמד הזרים – ג’ימי קלרק ודשון פרנסיס. בקו הקדמי הרי שלשחקני הפנים של הגליל בראשות לנארד פרימן ושאקור ג’ויסטון צפוי מאצ’ אפ מרתק מול כריס סילבה וג’וש הולי. לפורוורדים של הגליל, ליאור קררה ולוקאס גולדנברג, צפוי גם מאצ’ אפ מעניין מול אקסבייר סניד וג’ון מיקס. חשוב לציין, שהרצליה תשחק עם חמישה זרים, לעומת ארבעה עמם תשחק גליל.

משחק שכיף להיזכר בו. תקציר משחק הניצחון של גליל עליון על גלבוע גליל (הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)



ערב מרגש צפוי למאמנים הראשיים של כל אחת מהקבוצות, גוני יזרעאלי ויהוא אורלנד, שייערכו הופעת בכורה כמאמנים ראשיים בליגת העל. יזרעאלי שימש בשלוש העונות האחרונות כעוזר המאמן בהפועל גליל עליון לצידו של אורן עמיאל, הפועל גלבוע גליל לצידו של רמי הדר והפועל חולון לצידו של עמית שרף, כעת הוא תופס פיקוד על הקבוצה שבה שיחק בשתי עונות הקריירה האחרונות והיה קרוב להעפיל עמה לליגת העל.

מנגד, יהוא אורלנד, בן קיבוץ משגב עם, בוגר מחלקת הנוער של הגליל, ששיחק בשתי העונות הראשונות כשחקן בוגרים בהפועל גליל עליון בטרם יצא למסע נדודים, הגיע לתפקידו בהרצליה אחרי פרק מוצלח במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר ולאחר שלוש עונות אימון בליגה הלאומית, עונה וחצי בהפועל חבל מודיעין ולאחר מכן עונה וחצי במכבי רעננה.

ידעו ימים יפים באולם “הפיס” בכפר בלום. יהוא אורלנד (משמאל) וברק פלג במשחק האולסטאר בשנת 2013 בכפר בלום (צילום: פושקו)


גוני יזרעאלי, מאמן הפועל גליל עליון, התייחס למשחק: “ראשית, אני חייב חייב להחמיא ליהוא אורלנד. בני הרצליה היא הקבוצה הכי חמה של טרום עונה. שילוב מצוין של זרים וישראלים צעירים, שקלעו עד כה קרוב ל-90 נקודות במשחק. כל הכבוד להם. מצפה לנו משחק מאוד קשה. אני מקווה שבבית הזמני שלנו נוכל לעצור את הרצליה על סקור פחות גבוה, אחרת יהיה קשה מאוד לנצח. נצטרך לעצור את משחק הריצה שלהם, להיות טובים בהגנה ולהיות ביחד בהתקפה, נקווה לסקור גבוה יותר בחלק ההתקפי שלנו”.

לגוני יזרעאלי מסר לקהל: “הקבוצה הזו קיימת בשביל הקהל. אני מקווה שהאוהדים שלנו יתגאו בה, שהקהל יתחבר לקבוצה, אם זה מקרוב ואם זה מרחוק. גליל זו קבוצה של קהילה ואזור. כשאתה משחק שם אתה מרגיש את זה. אני יודע שלא פשוט לאוהדים שלנו להגיע לחדרה, אנחנו כמובן נשמח לראות כמה שיותר אוהדים ביציע. אנחנו מתפללים שנחזור לגליל ונהיה יחד באולם וניפגש ברחבי הגליל. אנחנו נעשה הכל כדי לתת להם בכל משחק שעה וחצי של גאווה. אנחנו מכוונים קודם כל לא להסתבך במאבקי התחתית, אבל כמו בכל עונה שואפים להגיע לפלייאוף העליון”.

רוצים להתרשם מהביצועים של כל אחד משחקני הסגל של הפועל גליל עליון? הקליקו כאן ועברו לכתבה עם קליפ וידאו אטרקטיבי של כל אחד משחקני הסגל

חזר כמאמן. גוני יזרעאלי במדי השחקן בהפועל גליל עליון (צילום: פושקו)