כדורגל: נקודה בבירה לקרית שמונה

עירוני קרית שמונה הציגה כדורגל טוב, אך סיימה בתוצאת תיקו 1:1 את משחק החוץ מול בית”ר ירושלים. הקבוצה עולה לפחות זמנית מעל הקו האדום

עירוני קרית שמונה פותחת את השנה החדשה עם תוספת של נקודה למאזנה, שעשויה להקפיץ אותה מעל הקו האדום. החניכים של שי ברדה התארחו הערב באצטדיון טדי בבירה אצל בית”ר ירושלים עם הבלם אורי דהן, תושב ראש פינה ויוצא מחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים של קרית שמונה, שקיוותה לשפר עמדות בצמרת הטבלה, אך נתקלה בקבוצה ממושמעת ושאפתנית, שאל מול 8,500 צופים הציגה כדורגל טוב, על אף שבית”ר ירושלים החזיקה הרבה יותר בכדור. קרית שמונה יצאה להתקפות מעבר והתקפות מתפרצות טובות, שהביכו לא אחת את ההגנה הירושלמית, אך כל אלה לא הביאו ניצחון, אם כי גם נקודה זו תוצאה טובה מאוד עבור קרית שמונה.

ניהול משחק טוב. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)

למרות דומיננטיות ירושלמית בשלבים המוקדמים של המשחק, קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-25, בסיומה של התקפה בה מסירת רוחב של בילאל שהין מצאה את נדב נידם, שהגיח מאחור ובעט לרשת מטווח קצר והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. בית”ר ירושלים המשיכה ליזום, אך הגנת קרית שמונה בראשות השוער, אסף צור, הצליחה לסכל ניסיונות הבקעה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עבירה שביצע השוער הירושלמי, מיגל סילבה, במאבק מול ז’רדל סילבה, הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה החמיץ עאיד חבשי והתוצאה נותרה בעינה.

את המחצית השניה פתחה בית”ר ירושלים בצורה עוצמתית. בדקה ה-50 מסירה מצוינת של אורי דהן מצאה את פטריק טוואמסי ברחבה, החלוץ האפריקאי של בית”ר ירושלים לא נכשל ובעט בצורה מוצלחת לרשת וקבע שוויון 1:1. שתי הקבוצות המשיכו ליזום מהלכים התקפיים, אך לא היו מדויקות בפעולות האחרונות והתוצאה נותרה בעינה.

קרית שמונה בשלב זה עוברת בנקודה ומשחק עודף את מכבי נתניה, שתארח מחר את אלופת המדינה, מכבי ת”א. במידה ונתניה תפסיד במשחק, הרי שקרית שמונה תשאר מעל הקו האדום של טבלת ליגת העל.

ייצאו לפגרת הנבחרת עם הראש מעל המים? שחקני קרית שמונה