כדורגל: הנוער של קרית שמונה ניצח בענק את משחק העונה

ניצחון 0:5 עוצמתי על אלופת המדינה, מכבי פ”ת, מעניק לעירוני קרית שמונה את ראשות טבלת ליגת העל

*.כל התמונות צולמה ע”י מדיה מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה

היינו כחולמים? דווקא בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל על שלל השפעותיה הקשות על הגליל העליון ובפרט על מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, מוצאת את עצמה קבוצת הנוער בהובלת המאמן עומר לוינזון ועוזרו הטרי, צחי בכר, במקום הראשון בליגת העל לנוער, זאת לאחר שהביסה לפני זמן קצר 0:5 את מכבי פ”ת – אלופת המדינה, שהתייצבה למשחק שנערך באצטדיון בעיר נשר עם מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים.

ווינרים שכאלה. שחקני הקבוצה, המאמן עומר לוינזון ויו”ר המחלקה דורון שנפר


כבר בדקה ה-5 שער שכבש ראזי ח’ליפה העלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. ראזי ח’ליפה, שהגיע בעונה שעברה מבני אעבלין וכבש לאורך העונה כולה שער אחד, כבר עם 3 שערים.

בדקה ה-7 יואב כראדי, שחקן בית שורשי בן העיר, החליט לשחרר בעיטה עוצמתית מכ-25 מטרים ולכבוש שער אישי ראשון העונה, שער מרהיב, שהכפיל את יתרונה של קרית שמונה ל-0:2.

בדקה ה-28 גם החלוץ חריג הגיל, ג’ואן חלבי – שחקן בית שורשי ממג’דל שמס, שכבש בשני המשחקים הקודמים, נכנס לרשימת הכובשים עם שער משלו, שקבע יתרון 0:3 לזכות קרית שמונה.

בדקה ה-43 יואב כראדי השלים צמד וקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 0:4 מדהים לקרית שמונה.

קרית שמונה הצליחה לשמור על רשת נקיה במחצית השניה, שבה היא כבשה שער אחד בלבד – כשבדקה ה-58 ג’ואן חלבי השלים צמד וסלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 0:5 אדיר ולהעפלה לפסגת הטבלה.

תמונת ניצחון. שלושת הכובשים מימין לשמאל: ג’ואן חלבי, ראזי ח’ליפה ויואב כראדי