כדורסל: צחי יתאח חוזר הביתה

הסנטר בן ה-23 חוזר לכור מחצבתו, מ.ס “דניאל” צפת, אחרי ששיחק בעונה שעברה במכבי מעלה אדומים

מ.ס “דניאל” צפת ממשיכה במגמת החזרת והשארת שחקני הבית בקבוצה. היום הודיעה הנהלת הקבוצה על חזרתו של הסנטר, צחי יתאח, בן ה-23, לשורות הקבוצה. צחי יתאח צמח במחלקת הנוער של מ.ס “דניאל” צפת ובגיל נוער עבר להפועל גליל עליון, בהמשך חזר לקבוצת הבוגרים של צפת וממנה עבר למכבי קרית מוצקין מהליגה הארצית ובעונה שעברה שיחק בליגה הלאומית במדי מכבי מעלה אדומים, שסיימה את העונה עם ירידה כואבת לליגה הארצית מסל שספגה עם הבאזר במשחק ההישרדות מול רמת השרון. צחי יתאח סיפק בעונה שעברה ממוצע של 4.9 נקודות ו-2.8 ריבאונדים.

מלבד צחי יתאח עוד ארבעה ארבעה שחקני בית: הפורוורד טל חדד (23), ששב לצפת אחרי מספק עונות בליגה הארצית בקבוצות מאזור השרון, וכן שחקנים בוגרי קבוצת הנוער ותושבי העיר – יהודה ביטון, נווה כהן ושלו ברוך. לסגל חזר הרכז עומר אלעל – שהיה שותף בכיר לעליה מהליגה הארצית, כמו כן, הוחתמו שני שחקנים צעירים: שהגיעו מאליצור נחל שורק – הרכז – גיא דורון והפוורוד – יונתן זלאיט, הפורוורד אוריאל לייטמן – יהודי ממוצא ארגנטינאי שעשה עליה ארצה, הגארד אופק ריף – שנכלל בסגל הקבוצה בתחילת העונה שעברה ולאחר מכן המריא לארה”ב, הגארד – רותם ולנשטיין – ששיחק במכבי חיפה.

חזר הביתה. צחי יתאח (צילום: מדיה מנהלת ליגה לאומית)

בגזרת השחקנים הזרים את עמדת הסנטר יאייש ברייס אנזה (26) – שבעונה החולפת שיחק בליגה הצרפתית השניה שם העמיד ממוצעים של 10.8 נק׳ 7.4 ריב׳ ו 2.4 אס׳ למשחק ב 25 דקות בממוצע. בשבוע שעבר הודיעה הנהלת הקבוצה על החתמתו של הגארד קייל רידליי – ששיחק בליגת המשנה בהונגריה והעמיד ממוצע של כ-20 נקודות למשחק. השחקן מגיע לאחר שוונטריוס וולברייט ביטל את הגעתו ארצה. מוזמנים להתרשם בקליפים עם ביצועיו של הגארד הצפתי החדש