כדורסל: גוני יזרעאלי מונה למאמן הפועל גליל עליון, קררה ישמש כקפטן

גוני יזרעאלי חוזר לקדנציה שניה במועדון כשחקן. ברק פלג מסיים פרק נכבד של ארבע עונות עם הקבוצה

ושוב איתכם. גוני יזרעאלי, רכז הפועל גליל עליון ועוזרו של אבישי גורדון באימון הקבוצה בעונות 2018/19 ו-2019/20 חוזר להפועל גליל עליון, הפעם כמאמנה הראשי של הקבוצה, כשלצידו ישמש בתפקיד עוזר המאמן, אבישי גורדון, שכיהן בארבע העונות האחרונות כעוזרו של ברק פלג. שגיא שלו, עוזר המאמן השני ומאמן קבוצת הנוער בשתי העונות האחרונות, לא ימשיך בקבוצה. גוני יזרעאלי ואבישי גורדון זכו יחדיו בתארי אליפות עם הפועל חולון בעונת 2007/2008 ועם הפועל גלבוע בעונת 2009/10 וכעת הם חוזרים שוב לשתף פעולה יחד.

חוזר הפעם כמאמן. גוני יזרעאלי (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)

בגזרת השחקנים, הרי שצפויה מהפכה של ממש בקבוצה. רועי הובר חתם לשתי עונות בעירוני ר”ג, לוטן אמסלם לא ימשיך בקבוצה ולא ברור אם מי מארבעת הזרים יישאר בקבוצה. מי שכן יישאר בקבוצה עונה נוספת הוא ליאור קררה, שעשה עונת חזרה מצוינת לליגת העל אחרי שנה וחצי של היעדרות מהמגרשים. קררה חתם לעונה נוספת וישמש כקפטן הקבוצה, שלעת עתה צפויה להמשיך ולקיים את משחקיה הביתיים באולם בחדרה.

הדהים ביכולותיו. ליאור קררה (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)

הנהלת הפועל גליל עליון התייחסה למינויו של גוני יזרעאלי: “ברוכים הבאים, גוני יזרעאלי!
שמחים לבשר על החתמתו של גוני כמאמן הקבוצה. בין השנים 2018-2020 שיחק גוני בקבוצה בליגה הלאומית ושימש כקפטן. גוני מגיע אלינו אחרי עונה כעוזר מאמן בהפועל חולון. גוני במסר לקהל- ״אני שמח ומאושר להתחיל כמאמן ראשי במועדון כמו הפועל ״נופר״ גליל עליון. מועדון שהיו לי בו המון רגעים מדהימים בתור שחקן. רוצה להודות להנהלה על האמון בי ובעיקר לשמח את הקהל המדהים של המועדון הזה שנמצא בתקופה מאתגרת. מחכה כבר לאימון הראשון ובטוח שנעשה יחד דברים יפים. בהצלחה גוני, יאללה גליל”.

מסיים שתי עונות מצוינות. רועי הובר (צילום: גיל נוימן)

כמו כן, הנהלת הקבוצה מצאה לנכון להיפרד בצורה מכובדת מברק פלג. בהודעה רשמית בעניין נכתב: לאחר 4 עונות נפלאות, מלאות ריגושים והצלחות, אנחנו נפרדים מהמאמן ברק פלג שהפך לאחד מהסמלים בהיסטוריה של המועדון. ברק הוביל את הקבוצה לליגת העל אחרי 12 עונות בליגות המשנה.
ב-2 העונות הראשונות בליגת העל הוביל את הקבוצה לסדרת רבע גמר הפלייאוף וזכייה באליפות הליגה הבלקנית, וכמובן בעונה האחרונה שהייתה מהמאתגרות שידע המועדון בשל מלחמת ‘חרבות ברזל’, ובהיעדר ביתיות הראה הרבה מנהיגות ואופי מיוחד והצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל. ברקי, רוצים להגיד לך תודה ענקית מכל הלב. השפעת על המון אנשים בגליל העליון. אנחנו מאחלים לך הרבה הצלחה בהמשך דרכך המקצועית והאישית. אוהבים אותך בגליל”.

הרבה מעבר למאמן. ברק פלג (צילום: גיל נוימן)