כדורסל: קבוצת נערים א’ של הגליל חוזרת לליגה הבכירה

הערב זכתה הקבוצה בניצחון 60:88 על הפועל מטה יהודה במשחק פלייאוף. בעונה הבאה כל קבוצות המועדון ישחקו בליגות הבכירות

כמה קשה – ככה מתוק. קבוצת נערים א’ של הפועל גליל עליון, בהדרכתו של ליאור קרת, המנהל המקצועי של המחלקה, הצליחה הערב לסיים עונה עם מאזן מושלם ולשוב לליגה הלאומית. לאחר שזכתה באליפות ארצית צפון עם מאזן מושלם ב-20 משחקי ליגה, הצליחה הקבוצה לנצח לפני כשבוע וחצי 80:72 את משחק החוץ מול עירוני ר”ג במסגרת חצי גמר הפלייאוף. הערב נפגשה הקבוצה למשחק על כל הקופה מול הפועל מטה יהודה, משחק שנערך באולם ביסוד המעלה. שחקני הגליל התעלו מהרגע הראשון, זכו בניצחון 60:88 על הפועל מטה יהודה ובסיום חגיגה גדולה על סלילת דרך לקבוצת שנתון נערים ב’ של העונה האחרונה, שזכתה גם היא באליפות, ובעונה הבאה תשחק בליגה הלאומית של שנתון נערים א’.

אז מי בסיירת המוכשרת של המאמן ליאור קרת ועוזרו, גיא יפרח, ששיחקה העונה במקביל גם בנוער והגיעה למקום הרביעי בליגה הארצית? ענבר טינסקי, יהלי בירנבוים, נעם מנקרמן, יהלי צפרוני, יפתח הרדוף, שחר אברהם, יניב הולנדר, לוגי’ן חטאר, אורי אזולאי, אוהד ענטר, דניאל לביא, מתן תומר, יהונתן עוז, יואב אלמישלי, כרם אשכנזי, נועם קרבי, אביתר מלצר, אגם רביב, ליאל אלעזרי, יאיר עשור וארז שיטרית.

אליפות בסטייל. שחקני הקבוצה לצד המאמן – ליאור קרת ועוזרו, גיא יפרח


ליאור קרת בתגובה על ההישג הגדול: “נערים מיוחדים שהקריבו ומקריבים המון כדי להיות ביחד.הורים נדירים ברשות הקפטנית מורן טינסקי.צוות מופלא: גיא, גיל, איתמר, לירן ויונתן. טל שגם מרחוק הוא חלק מאיתנו.איילת והיילי שמפעילות את האקדמיה בעת המאתגרת הזו ועושות זאת באהבה עצומה.נעם וזיו שותפיי לניהול המחלקה, אחיקם שנותן לנו את השקט לעבוד והעיצה הטובה בכל יום ובכל שעה.מאמנים ואנשי מעטפת שעבדו עם השנתון המיוחד הזה שפורץ את הדרך עבור המחלקה המרגשת שלנו.אהבת חיי – לימור וילדי אותם אני אוהב הכי שאפשר.תודה לכולכם ולבורא עולם על שאתם מאפשרים את כל זה.בשורות טובות, ימים שקטים ושהחטופים/ות ישובו אלינו במהרה ובשלום.יאללה גליל !!!