כדורגל: נוף הגליל שוב ניצחה את קרית שמונה

“הכבשה השחורה” שוב הכתה והפעם עם ניצחון חוץ 0:2 על עירוני קרית שמונה, שנותרה למרות הכל במקום הראשון. ביום שלישי משחק עונה מול עירוני טבריה

*. צילום: בן מלניק – אתר דאבל פס

הליגה הלאומית היא הכל חוץ מטיול לליגת העל. עירוני קרית שמונה לומדת זאת על בשרה. הקבוצה של שי ברדה אמנם ממשיכה להוליך את טבלת ליגת המשנה, אך ארבעה מחזורים לתום העונה ממש לא יכולה לראות את עצמה כבר בליגה הבכירה. לפני זמן קצר נחלה הקבוצה הפסד 2:0 במשחק “הביתי” באצטדיון בנתניה מול הפועל נוף הגליל, הרביעית בטבלה, “הכבשה השחורה” של קרית שמונה בעונה הזו. באצטדיון בו נערך המשחק נחלה נוף הגליל הפסד 3:0 במשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי פ”ת, רק לפני שלושה ימים.

שוב ניצח את ה”אקסית”. מוטי איווניר – מאמן נוף הגליל


מי שבנה על זה שנוף הגליל תגיע שפופה ורפויה מדי, גילה עד כמה הוא טעה כבר בשלב מוקדם. קרית שמונה הייתה מאוד אנמית במחצית הראשונה, רדומה בהגנה ונוף הגליל ניצלה זאת עד תום. בדקה ה-27 מבצע אישי של שי מוסינקו, המשיך עם מסירה לבן מיזן, שבעט מתוך הרחבה לרשת והעניק לנוף הגליל יתרון 0:1. בדקה ה-38 הגבהת קרן של נוף הגליל הסתיימה בבעיטה של ליאון סבר לרשת וזה כבר 0:2 לזכות נוף הגליל.

במחצית השניה קרית שמונה יזמה יותר ונראתה הרבה יותר טוב, אך כשלא הולך – אז לא הולך, יעידו על כך שלושה כדורים שנבעטו בשלבים שונים לקורה ולמשקוף. בתחילת המחצית היה זה סטפן אלפרדו שבעט לקורה, בשלהי המשחק היו אלה רועי זיקרי ויאיר מרדכי שבעטו מחוץ לרחבה ופגעו במשקוף. בסיום, 0:2 לזכות נוף הגליל. משחק נוסף שקרית שמונה לא מצליחה להבקיע.

בעקבות ניצחונה של עירוני טבריה, השלישית בטבלה, 0:2 על בני יהודה ת”א, קרית שמונה נותרה במקום הראשון, כשהיא מקדימה בשתי נקודות בלבד את בני יהודה ת”א – שירדה למקום השלישי. קרית שמונה מקדימה בנקודה אחת את עירוני טבריה, אותה היא “תארח” ביום שלישי הקרוב, בשעה 19:00, למשחק עונה שייערך באצטדיון בנתניה.

תרם את חלקו לניצחון חשוב. ג’ניה ברקמן, בלם וקפטן הפועל נוף הגליל