כדורגל: יום מוצלח לקבוצות הדגל של קרית שמונה במרכז הארץ

קבוצת הנוער שבה לפסגה, קבוצת נערים א’ זכתה בניצחון ליגה ראשון. רשמים מהמשחקים, בכתבה זו

קבוצות הגיל הבוגרות של מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה התייצבו היום למשחקי חוץ במרכז הארץ. חלק מהשחקנים והצוותים המקצועיים עשו את הדרך לצפון תחת אזעקות והדי פיצוצים. למרות זאת, כל אחת מהקבוצות הצליחה לחזור לביתה, כשהיא מדורגת גבוה יותר בטבלה.

ארבע נקודות בשלושה ימים. שחקני נערים א’ של קרית שמונה


תגידו מזל טוב לקבוצת נערים א’, שמודרכת ע”י ענבל כנפו-נמני, לאחר שמונה מחזורים זכתה בניצחון בכורה – 0:2 על הפועל רמת השרון, זאת לאחר שבשבת האחרונה זכתה בנקודת ליגה רביעית אחרי שחזרה מפיגור 2:0 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של הפועל כפר סבא, בזכות שערים שכבשו אשרי דרור – בבעיטה מסובבת מהקרן, והבלם יהלי וקנין בנגיחה. היום צמד שערים שכבש בדקות ה-51 וה-63 אשרי דרור, תושב יסוד המעלה, שחזר בשבת האחרונה מפציעה, סללו את הדרך לניצחון ולנקודת ליגה שביעית.

לאחר המשחק שחקני קרית שמונה והצוות המקצועי של הקבוצה זכו לאירוח כיד המלך בסוכתו של סגן רה”ע רמת השרון, יעקב קורצקי, בעבר כדורגלן מכבי הרצליה. בעירוני קרית שמונה מבקשים להודות לקורצקי ולאנשי רמת השרוןעל אירוח חם ולבבי.

שחקני קרית שמונה בסוכתו של יעקב קורצקי


חזר בגדול למגרשים. אשרי דרור, קפטן קבוצת נערים א’


קבוצת הנוער אירחה לפנות ערב את בני יהודה ת”א ממרכז הטבלה, אותה הייתה אמורה לארח בשבת האחרונה באצטדיון שבנשר, אך בשל החלטת פיקוד העורף כשלוש שעות לפני תחילת המשחק, המשחק בוטל והועבר היום לאצטדיון הלאומי בר”ג. קרית שמונה גילתה נאיביות במחצית הראשונה ושילמה על כך בדקה ה-33 עם שער שכבש אורי חסאן, שחקן סגל נבחרת הנוער.

קרית שמונה, שגילתה שיפור משמעותי במחצית השניה והייתה דומיננטית יותר, הצליחה למחוק את היתרון התל אביבי בדקה ה-70 עם שער מרהיב שכבש יהונתן מלכה, שדהר עם הכדור מאזור מחצית המגרש ושחרר בעיטה מצוינת מ-20 מטרים היישר לרשת הכתומה, שער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1. אמנם תוצאת תיקו שניה ברציפות לקרית שמונה, אך לאחר שחזרה מפיגור שני שערים לשוויון 2:2 במשחק מול מכבי חיפה, שוב החניכים של עומר לוינזון חזרו מפיגור ואף חזרו לפסגת הטבלה, כשהיא מקדימה בנקודה אחת את מכבי ת”א ומכבי חיפה. במחזור הקרוב מצפה לקרית שמונה משחק חוץ מאתגר מול הפועל חדרה, שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות.

חזרו לפסגת הטבלה. שחקני קרית שמונה במשחק מול בני יהודה (צילום: מדיה מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)