כדורגל: קרית שמונה אינה עונה

תצוגת כדורגל חלשה של עירוני קרית שמונה הובילה להפסד 1:0 לבני ריינה. ביום שני בערב תרד הקבוצה שוב אל מתחת לקו האדום

עירוני קרית שמונה חזרה מפגרת הנבחרות ויום הכיפורים למעגל משחקי ליגת העל. הערב, במסגרת המחזור השמיני בליגה הבכירה, התארחו שחקניו של שי ברדה למשחק חוץ אצל בני ריינה מהחלק העליון של הטבלה. בשל הוראות פיקוד העורף המשחק באצטדיון גרין בנוף הגליל שוחק ללא קהל.

המשחק הערב היה אנמי וירוד ברמתו משני הצדדים, במיוחד מצידה של קרית שמונה, שלאורך המשחק כולו לא ייצרה אפילו מצב הבקעה משמעותי אחד, למרות חזרתו להרכב של החלוץ, אלפרדו סטפנס. עם זאת, ריינה, בשורותיה משחק “אקס” קרית שמונה, הקשר רועי שוקרני ושחקן ההתקפה, איזקאיל הנטי, שחתם בקיץ בקרית שמונה ובהמשך עבר לריינה, הייתה חדה יותר ובדקה ה-72 בעיטה מהרחבה מרגלו של קייס גאנם הסתיימה בשער, שהספיק לריינה כדי לנצח 0:1.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, שי בן דוד, דודי טוויטו, סאקו בנגורה, כריסטיאן מרטינס (שון עדרי – 83), נדב נידם (חמזה שיבלי – 70), בילאל שהין (ז’רדל סילבה – 54), מוחמד אבו רומי (יאיר מרדכי – 70), אלפרדו סטפנס (דוד דגו – 83)

קרית שמונה בשלב זה מקדימה בנקודה אחת את המדורגות מעל הקו האדום, מכבי נתניה והפועל חדרה, שייפגשו ביום שני הקרוב למשחק ליגה, שכל תוצאה שתושג בו תוריד את קרית שמונה אל מתחת לקו האדום. תוצאת תיקו במשחק זה תוריד את קרית שמונה למקום האחרון.

ככה אי אפשר להישאר בליגה. שחקני קרית שמונה