כדורגל: שרצקי הורחק במשחק הנוער של קרית שמונה

במשחק דרמטי, שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2, הורחק בעלי עירוני קרית שמונה לאחר שהביע מחאה כלפי שיפוט המשחק

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה התארחה היום (שלישי) אצל מכבי חיפה למשחק השלמה מהמחזור השמיני בליגת העל. בעקבות המצב הביטחוני נערך המשחק באצטדיון הכדורגל ברעננה. קרית שמונה התייצבה למשחק כמוליכת הטבלה עם מספר נקודות זהה לזה של מכבי פ”ת, לה היה משחק עודף בהשוואה לקרית שמונה. מכבי חיפה, אותה הקדימה קרית שמונה בשלוש נקודות, קיוותה לנצח ולהעפיל לפסגת הטבלה.

מכבי חיפה עלתה ליתרון עם שער כבר בדקה ה-6 בבעיטה מ-14 מטרים של עמית ארזי. במהלך המחצית הראשונה, ביצע שחקנה, איאד חלאילי, שכבר לבש את מדי הבוגרים, פגע ללא כדור בשחקן קרית שמונה וספג כרטיס צהוב, מה שהעלה את זעמו של איזי שרצקי, בעלי קרית שמונה, שהביע מחאה כלפי שופט המשחק, ששלף לעברו את הכרטיס האדום. דקות לאחר מכן, איאד חלאילי ביצע עבירה ברוטאלית, שהביאה להרחקתו משדה המשחק.

הביע את כעסו – והורחק. איזי שרצקי (צילום: פושקו)



למרות הנחיתות המספרית, בדקה ה-53 מכבי חיפה הכפילה את יתרונה ל-0:2 עם שער שכבש בבעיטה מהרחבה החלוץ חריג הגיל, עומר דהן, מלך שערי ליגת העל לנוער בעונה שעברה. בדקה ה-65 הגבהת לרחבת חיפה הסתיימה עם שער מצמק שכבש החלוץ חריג הגיל, ג’ואן חלבי, שצימק את התוצאה ל-1:2. בדקה ה-88 הגיע שער השוויון המיוחל, הגבהת כדור קרן מצאה את ראשו של הקשר יובל כראדי, בן העיר קרית שמונה, שנגח לרשת והקדיש את השער לאחיו התאום, יובל, שמצוי בגיבוש לסיירת מובחרת לצה”ל. בסיום, שוויון 2:2, שמציב את קרית שמונה מחזור נוסף בפסגת הטבלה.

יצרו את הקאמבק עם הראש. ג’ואן חלבי (מימין) ויואב כראדי (צילום: מדיה מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)