כדורסל: פעם שלישית – גלבוע !!!

ניצחון ליגה ראשון להפועל “Rivulis” גליל עליון – 77:93 על הפועל גלבוע, הפעם במשחק ליגה, שנערך באולם בגן נר. רשמים מהמשחק ודגשי סטטיסטיקה מרכזיים, בכתבה הבאה

איזו פתיחה שמחה לשנה העברית החדשה לקבוצת הפועל “Rivulis” גליל עליון, שבתצוגת כדורסל מרשימה ותכליתית הצליחה לנצח 77:93 את משחק דרבי ההתיישבות העובדת מול הפועל גלבוע, במשחק שנערך באולם גן נר, זאת לאחר ששחקני הגליל זכו בניצחון 87:94 במשחק ראווה שנערך באולם בית ירח, כשלאחר מכן שחקני הגליל זכו בניצחון 63:87 במשחק גביע הווינר, שנערך באולם ה”אנרבוקס” בחדרה.

לאחר שהמחזור הראשון של העונה האיר פנים לקבוצה מהגלבוע, שניצחה בביתה 73:100 את העולה החדשה מנתניה, בעוד ששחקני הגליל הפסידו 93:87 במשחק מול בני הרצליה – שנערך בחדרה, הערב נפגשו הקבוצות באולם בגן נר, גוני יזרעאלי ועוזרו אבישי גורדון, שהניפו צלחת אליפות עם הגלבוע בשנת 2010, שמו את הסנטימנטים בצד ויחד עם שותפם לצוות המקצועי, עודד הנדלר, הובילו את הקבוצה הגלילית לניצחון ראשון העונה.

כולים יכולים לחייך. שחקני הקבוצה הבוגרת ושחקני קבוצת ילדים ב’ יחד עם הצוותים המקצועיים של הקבוצות


הפועל “Rivulis” גליל עליון עלתה למשחק עם חמישיה, שסיפקה 70 נקודות וכללה את שחר עמיר, ליאור קררה, מרכוס קאר, לוקאס גולדנברג ולנארד פרימן.  שחקני הגליל היו במיטבם לאורך כל שלבי המשחק. כבר ברבע הראשון – שהסתיים ביתרון 13:22, אפשר היה לראות סנונית לבאות. גם ברבע השני הדומיננטיות הגלילית נשמרה ובסיומו היתרון צמח ל-32:45. התנופה לא נעצרה בהפסקת המחצית, שחקני הגליל שבו לרבע השלישי בעוצמה מוגברת ובסיומו צעדו ביתרון 53:71. הרבע האחרון כבר היה מאוזן יותר מבחינת יחסי הכוחות, אך גלבוע לא איימה על העליונות הגלילית ובסיום ניצחון ליגה ראשון להפועל “Rivulis” גליל עליון – 77:93.

מה אומרים המספרים? גם הערב הפועל “Rivulis” גליל עליון הרבתה לאבד כדורים, הפעם 18 איבודי כדור עלו בספיגה של 20 נקודות, גליל תרגמה 13 איבודי כדור של גלבוע לקליעה של 13 נקודות. גלבוע קלעה 28 נקודות בתוך הצבע, לעומת 18 שקלעה גליל. מקו העונשין שתי הקבוצות קלעו באחוזים גבוהים: גלבוע עם 14/17, גליל עם 16/20. בגזרת הריבאונדים גליל ניצחה 32:39, אך גלבוע ניצחה 9:12 בריבאונד התקפה, גלבוע תרגמה זאת לניצחון 8:18 בקליעת נקודות מהזדמנות שניה.

בא לעבודה גם הערב. מרכוס קאר במשחק מול בני הרצליה (צילום: גיל נוימן)


המספרים המרכזיים של הקלעים:

לוקאס גולדנברג הוביל גם הערב את רשימת הקלעים הגלילית – הפעם עם 21 נקודות ב-36 דקות משחק, כשלזכותו 3 קליעות מוצלחות מ-4 ניסיונות מחוץ לקשת ותרומה של 5 אסיסטים.

מרכוס קאר, שהוביל בשבוע שעבר את רשימת הקלעים יחד עם לוקאס גולדנברג, הצטיין גם הערב עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים ב-32 דקות משחק.

בגזרת הריבאונדים שני מצטיינים: לנארד פרימן היה המטריה האווירית מתחת לסל, עם 8 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-27 דקות משחק. שאקור ג’ויסטון סיפק ב-16 דקות משחק 4 נקודות וכמות מרשימה של 9 כדורים חוזרים.

בגזרת המשתפרים ביחס לשבוע שעבר, ניתן לציין שני שחקנים: הקפטן ליאור קררה עם 14 נקודות ב-33 דקות משחק, תומר אסייג – שאיבד בשבוע שעבר 5 כדורים ב-6 דקות משחק, קלע הערב 10 נקודות ב-17 דקות משחק – וקיזז 3 איבודי כדור ב-3 אסיסטים.

עוד ברשימת הקלעים: הגארד, שחר עמיר, עם מאזן סולידי של 9 נקודות ב-15 דקות משחק. אחמד היל עם 5 נקודות ב-13 דקות משחק. רון כהן עם 4 נקודות ב-10 דקות משחק. שותפו: יונתן אטיאס ויהלי שטיינהאוור.

משחקה הבא של הפועל “Rivulis” גליל עליון עתיד להיערך ביום חמישי הקרוב, יהיה זה משחק מול הפועל חולון, שייערך בשעה 20:10, באולם ה”אנרבוקס” בחדרה. מידע על כרטיסים למשחק ושידור בטלויזיה יעלה בעמודי הרשתות החברתיות של הפועל “Rivulis” גליל עליון.

פתיחת עונה מצוינת. לוקאס גולדנברג (צילום: מדיה מנהלת ליגת העל)