קרית שמונה: כתבה מתעדכנת – גבר ואישה נהרגו במתקפת הרקטות על העיר

כתבה זו תתעדכן בהתאם להתפתחויות. גבר ואישה נהרגו במתקפת רקטות על קרית שמונה בסביבות השעה 14:20

יום קשה וטראגי לגליל העליון ולעיר קרית שמונה בפרט. בסמוך לשעה 14:20 נשמעו אזעקות המתריעות על ירי רקטות וטילים מלבנון. התוצאות הקשות הן פגיעה שגרמה להרג של גבר ואישה. הודעת דוברות מד”א בעניין: “לאחר בדיקות רפואיות, חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותם של גבר ואישה כבני 40”.

חובש רפואת חירום במד”א אביעד הרץ סיפר: “מיד שקיבלנח את הדיווח על פצועים מהנפילה יצאנו בכוחות גדולים לזירות בהם התקבלו קריאות. באחת מהזירות ראינו גבר ואישה כבני 40 כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי רסיסים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם במקום”.



מדוברות כבאות והצלה צפון נמסר: “צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן פועלים בשריפת מספר מבנים בקרייתשמונה, כתוצאה מפגיעות ישירות של טילים משטח לבנון. לוחמי-האש פועלים במקום לבלימת התפשטות השריפות וסריקה אחר נפגעים. רב-רשף דרור בוחניק, מפקד האירוע: “השריפה משתוללת במספר מבנים שספגו פגיעה ישירה, לוחמי-האש במאמץ רק לבלום את התפשטות האש וסריקות אחר נפגעים”.

עדכון מהשעה 23:30 – הותר לפרסום שמות ההרוגים, בני הזוג, דביר שרביט (43) ורויטל יהוד (45) ז”ל – שעברו להתגורר בקרית שמונה לפני כשנתיים. השניים נהרגו יחד עם שלושת כלביהם, עת שצעדו ברחוב בעיר ולא הספיקו לתפוס מחסה. יהי זכרם ברוך

תיעוד מאחת מזירות הנפילות (צילום: דוברות כבאות והצלה צפון)