כדורסל: זה הזמן לקנות מנוי למשחקי הפועל Rivulis גליל עליון

במחירים שווים לכל נפש תוכלו לעזור בתמיכה בקבוצת הדגל של הספורט הגלילי

ביום ראשון הקרוב, ה-6/10, בשעה 20:00, תחל הפועל Rivulis גליל עליון עונה רביעית ברציפות בליגת העל, במשחק מול בני הרצליה, שייערך באולם ה”אנרבוקס” בחדרה (אוהדי גליל עליון יושבים ביציע A). רגע לפני שזה מתחיל, זה הזמן שלכם ושלכן, אוהדים ואוהדות, יקרים ויקרות, לרכוש מנוי במחיר אטרקטיבי, שיסמל הבעת תמיכה בקבוצה, שמייחלת לחזרה לאולם “הפיס” בכפר בלום.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני הקבוצה הבוגרת, הצוות המקצועי ושחקני קבוצת ילדים ב’ (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)


מסר של הנהלת הקבוצה לאוהדים: “לאור המצב בו הקבוצה נמצאת, העונה הוחלט להעניק לכם האוהדים את האפשרות לבחור את עלות המנוי שלכם אותו תרצו לתרום ולתת. מחיר מינימום : 100 ש”ח למבוגר או לילד (יציע A). מנויי הפרקט מופיעים ביציע B המנוי כולל את משחקי הבית בעונה הסדירה של ליגת העל וגם את סדרת רבע גמר הפלייאוף. מחיר אחיד מבוגר \ילד\סטודנט. לצפיה במחירון המלא, לחצו כאן .

עוד נחזור ליציעים באולם “הפיס” בכפר בלום (צילום: גיל נוימן)

שימו לב, שאתם בוחרים את סוג המנוי המתאים לכם. הכניסה תתאפשר בהצגת תעודות מתאימות בתוקף (צילום ספח ת”ז לילד, תעודת סטודנט, חוגר, תעודת נכה, תעודת פנסיונר). במידה וייבחר מנוי מיוחד ולא תוצג תעודה מתאימה, לא תתאפשר כניסה למשחק.• המחיר המופיע כאן כולל את עמלת דמי הטיפול.• יש לשמור את המנוי האלקטרוני (ברקוד) במקום בו יהיה קל לאתר אותו לפני הכניסה למשחק!
בכל בעיה יש לפנות:- WhatApp: 052-8961092
Mail: hapoel.galil.elion72@gmail.com

קבוצה של קהילה. שחקני הקבוצה הבוגרת ואוהדים צעירים בפעילות באולם בית ירח (צילום: רז רם)