כדורסל: מייסטר עושה את החג לשמח יותר לכדורסל הגלילי

חברת מייסטר לשיווק פירות תתמוך ביד רחבה בקבוצות הפועל גליל עליון גם בעונה הקרובה

חברת מייסטר לשיווק פירות, בראשותם של אברמל’ה ועמרי מייסטר, כבר שנים רבות מלווה בתמיכה כספית ומוראלית נכבדת את קבוצת הבוגרים ואת מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון. לקראת השנה העברית החדשה הודיעה החברה, הנחשבת לספונסרית מרכזית בקבוצת הבוגרים, שתיתן את החסות המרכזית לקבוצות נערים א’ לאומית וסגל קט סל ו’ ושמה יתנוסס גם על גב גופיות שחקני קבוצת הנוער, ששבה לליגת העל. כמו כן, העניקה החברה בשיתוף יקב הרי גליל שי מהודר לחג לשחקני הקבוצה הבוגרת, הצוות המקצועי, ההנהלה וצוות העובדים.

מהנהלת מחלקת הנוער של הפועל גליל נמסר: “במועד הסימלי של ערב השנה החדשה שמחים לספר על המשך שיתוף הפעולה של חברת מייסטר שיווק פירות עם מחלקת הכדורסל.שיתופי פעולה נוספים ומפתיעים לטובת שחקני מחלקת הנוער בשילוב קבוצת הבוגרים יהיו בהמשך.מודים מאד לאבר’מלה ועמרי מייסטר על המשך שיתוף הפעולה , דווקא בימים כאלו מורכבים חשוב כל כך לתמוך בהמשך פעילות מחלקת הנוער שלנו וחברת מייסטר איתנו שנים ארוכות בכך. תודה רבה”.

פותחים שנה עם התפוחים הכי טעימים שיש. שחקני החטיבה הצעירה של הפועל גליל עליון נהנים מהטעם הטוב של החיים

מהנהלת קבוצת הבוגרים נמסר: “בזכות יקב הרי גליל יש לנו יין להרים לחיים, בזכות מייסטר -תפוחים נהדרים וגם דבש. ככה יש לנו את היכולת לאחל לכולם, שנה טובה! זה לא יהיה קל, הסיטואציה קשה, הביטחון נפגע, חלקנו רחוקים מהבית, חלקנו נשארנו לשמור עליו וחלקנו חצינו את הגבול כדי להבטיח אותו. אנו מאחלים לכולנו יחד, להיות אחד בשביל השני כל הזמן. לישראל חזקה, לשגרה ישנה חדשה.לחטופים – שיחזרו בשלום הביתה! ולמשפחות החטופים, ליבנו אתכם! חיבוק חזק. השנה הזו, עבורנו היא שנה שכל כולה עטופה במילה ״בית״. אנחנו כאן עבור כל האוהדים שרוצים להרגיש הכי בבית שאפשר, איתנו! כי בית, זה לא מבנה – בית זה המקום שגורם לנו להרגיש הכי אנחנו! אז נאחל לכולם – שנה שתחזיר אותנו להרגיש הכי בבית בעולם! שנה טובה ויאללה גליל”.

מרימים לחיים. שחקני הפועל גליל עליון והצוות המקצועי