כדורסל: הבוגרים והילדים התאחדו בחדרה

קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון הדרימה לחדרה, שם ערכה פעילות עם קבוצת הבוגרים ושיחקה מול הקבוצה המקבילה של מכבי חדרה

עמוד התווך של קיום מועדון הכדורסל של הפועל גליל עליון הוא החיבור ההדוק בין קבוצת הבוגרים למחלקת הנוער ולקהילת הגליל העליון. גם בשנה האחרונה, למרות השפעות המלחמה, הקשר הזה הצליח להישמר, אם כי במינון נמוך יותר מעונות קודמות. אתמול (שישי) קבוצת ילדים ב’ והמאמן שחר בן נון התארחו בחדרה אצל שתי קבוצות – קבוצת הבוגרים של הפועל גליל עליון, שלעת עתה מתאמנת ומשחקת באולם ה”אנרבוקס”, וקבוצת ילדים ב’ של מכבי חדרה. לאוהד יתום, בן קיבוץ סאסא, המשמש כמנהל המקצועי של מכבי חדרה, הייתה זו הזדמנות לעוד חיבור לשורשים.

ממחלקת הנוער של הפועל גליל עליון נמסר: “לקח לנו כמה ימים להגיב ולהוציא את זה לפועל אבל גם המצב הבטחוני החדש לא יעצור אותנו מלנסות להמשיך לשחק כדורסל.סגל ילדים ב’ עם המאמן שחר בן נון בשיתוף פעולה נדיר והירתמות של כלל ההורים יצאו היום ליום פעילות בחדרה שכלל משחק אימון נגד קבוצה מקומית ופעילות עם קבוצת הבוגרים שלנו. בשבוע הבא ככל שהמצב הבטחוני יאפשר יצאו מספר קבוצות נוספות לפעילות מחוץ לגליל על מנת להחזיר את הקטר למסילה. אנחנו פה ולא נוותר על השחקנים והשחקניות שלנו.תודה רבה לאוהד יתום ולירון נוימן ממכבי חדרה על העזרה הגדולה להוציא את היום הזה לפועל”.

מקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון נמסר: “ערכנו אימון עם קבוצת הילדים של הפועל גליל עליון. לאור המצב הביטחוני – הילדים, יעברו להתאמן באולם ״אנרבוקס״ בו אנו, קבוצת הבוגרים מתאמנת ומשחקת את משחקי הבית שלה. היה כיף, מצחיק והכניס לכולנו הרבה שמחה ללב בתקופה כזו מאתגרת. הילדים הם קסם והיה כיף לראות את החיוך שלהם על הפנים וההתרגשות לשחק במגרש אחד איתנו. הרגשנו משמעותיים וגם משוחררים וקלילים בזכותם”.