כדורסל: קבוצת כסאות הגלגלים מהגולן זכתה באות הנשיא

בטקס שנערך היום בבית הנשיא בירושלים זכתה קבוצת כסאות הגלגלים מהגולן באות הנשיא כחלק מתוכנית “משחק קבוצתי”. גם ענפי הכדורגל והסל זכו לאות

מרגש. בימים טרופים אלה אין כמו הספורט כדי להביא גאווה ונחת לאזורים הסופגים את ההשלכות הקשות של המלחמה. קבוצת כדורסל כסאות הגלגלים מהגולן, שהוקמה בשנת 2022 ומודרכת ע”י ינון כהן, השתתפה היום בטקס יוקרתי בבית הנשיא בו הוענק לה אות כבוד על פועלה. כחלק ממערך של ערכים בספורט בפרויקט משחק קבוצתי. נוסף לנבחרת כיסאות גלגלים של הגולן, נבחרו ענפי הכדורסל והכדורגל להוביל שינוי קהילתי חברתי בספורט בגולן. בן אניסימוב ועדי גור מענף הכדורגל הצטרפו היום לרן אבן דנן לקחת חלק בטקס המרגש.

קבוצה ייחודית ומרגשת בנוף. קבוצת כסאות הגלגלים מהגולן


במחלקת הספורט של מועצה אזורית גולן נרגשים: “תודה רבה לבית הנשיא על ההוקרה! לערכים בספורט על ההובלה של הפרויקט הכה חשוב. עבורנו זה לא רק אות, אלא הוכחה לכך שהספורט הוא כוח משמעותי בקהילה. דווקא ברגעים קשים, ידענו שכל כך נכון להמשיך ולפעול. הספורט עבור הילדים הנוער והמבוגרים שלנו הינו הרבה יותר מסתם משחק. הספורט הוא חיבור, הוא חוסן, מביא שמחה לבבות של מאות ספורטאים בגולן. אנו מודים על ההזדמנות להראות, שגם בזמנים קשים – הספורט בגולן יכול להיות מקור אור ותקווה. אנחנו גאים להיות חלק ממשפחת גולן, שבה הספורט הוא דרך לערכים ולחיים טובים יותר.האות בזכות קבוצת הכסאות גלגלים שנתנה קפיצה משמעותית בהשתרשות שלה בגולן , האות הינו ההוכחה לכך שגם קבוצה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול”.

בקבוצה לא שוכחים לפרגן לגורם מרכזי בהצלחה הגדולה: “כל זאת המון בזכות ינון כהן – מאמן הקבוצה האגדי והבולדוזר שדוחף אותה. ינון הוא ברכה לכולנו. אנו נמשיך לעבוד קשה כדי לקדם את הספורט בקהילה שלנו”.

עושים כבוד לגולן. הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל לצידם של רן אבן דנן, בן אניסמוב ועדי גור