כדורסל: הפועל גליל עליון מסמנת וי נוסף במשחקי האימון

במשחק שנערך היום בחדרה ניצחה הקבוצה בתוצאה את 54:76 את אליצור נתניה

יום סוער מבחינה ביטחונית ברחבי הצפון, אך בהפועל גליל עליון ממשיכים במרץ בהכנות לקראת העונה הבאה. אחרי ההדחה ממשחקי גביע הווינר התייצבה היום (שני) הקבוצה למשחק אימון מול אליצור נתניה, העולה החדשה, שנערך באולם ה”אנרבוקס” בחדרה.

הפועל גליל עליון עלתה עם חמישיה, שכללה את אחמד היל, לנארד פרימן, מרכוס קאר, לוקאס גולדנברג ושאקור ג’ויסטון. כבר לאחר 7.5 דקות של משחק נקבעה תוצאת הרבע הראשון – 16:25 לזכות שחקני הגליל. הרבע השני של המשחק היה צמוד יותר ונתניה גילתה עדיפות מסוימת, שסייעה לה להקטין את היתרון הגלילי, שבתום הרבע עמד על 36:39. הרבע השלישי של המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ביתרון 48:55 לזכות הגליל. ברבע האחרון שחקני הגליל הציגו משחק הגנה מוצלח, שאפשר לנתניה לקלוע 6 נקודות בלבד. מנגד, משחק ההתקפה קלח ובסיום ניצחון 54:76 לזכות הפועל גליל עליון.

ניצחון שלישי במשחקי אימון. שחקני הפועל גליל עליון והצוות המקצועי (צילום: רז רם)

הפועל גליל עליון נהנתה במשחק זה מיתרון מתחת לסלים עם 33 כדורים חוזרים, לעומת 23 שקטפה נתניה. שחקני הגליל קלעו 10 נקודות בהזדמנות שניה, לעומת 3 בלבד שקלעו שחקני נתניה. שחקני הגליל איבדו 13 נקודות ושילמו על כך בספיגה של 9 נקודות, לעומת נתניה שאיבדה 11 כדורים ושילמה על כך בספיגה של 15 נקודות.

רשימת הקלעים הפועל גליל עליון: מרכוס קאר – 16 נקודות ו-8 אסיסטים, אחמד היל – 12 נקודות,  שחר עמיר ושאקור ג’ויסטון – 10 נקודות כ”א, ליאור קררה – 8 נקודות, לוקאס גולדנברג – 7 נקודות, לנארד פרימן – 6 נקודות, תומר אסייג – 5 נקודות, רון כהן – 2 נקודות. שותף: בן אלטשולר. 

תקציר משחק הניצחון על הפועל גלבוע במסגרת גביע הווינר (הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומדיה מנהלת ליגת העל)