כדורסל: פעילות ערה ביסוד המעלה

הפנינג כדורסל לילדות, סטריט בול לילדות ולבוגרים. אין רגע דל גם במלחמה באולם ביסוד המעלה

מלחמת חרבות ברזל מסרבת להסתיים, אך עם זאת בכדורסל הגלילי ממשיכים לתת ביטוי לאהבה לכדורסל. שני אירועי כדורסל אטרקטיבים אירח האולם ביסוד המעלה בתוך 8 ימים: הפנינג כדורסל לבנות וסטריט בול לילדות ולבוגרים. שני האירועים הוכתרו כהצלחה גדולה של עמותת הספורט הגליל העליון.

לסטריט בול כבוד משלו

מסורת ארוכת שנים בגליל העליון היא קיום טורניר סטריטבול קהילתי לרגל תחילת עונת הכדורסל. אתמול (שבת) נערך טורניר סטריט בול לשחקניות קבוצות הקט סל של הפועל גליל עליון וטורניר סטריט בול לגברים. טורניר הסטריט בול לילדי קבוצות הקט סל בוטל, בשל התרעות ירי בזמן שבו אמורים היו להיערך המשחקים.

בטורניר הבנות זו במקום ראשון – קבוצת “האיילתיות” מאיילת השחר (בתמונה). מקום שני – “הדפניות לעד”, מקום שלישי – “האלופות”.

בטורניר הבוגרים זכו שחקני קבוצת דולב-איתן-מטלון (במדים הכחולים), למקום השני הגיעה קבוצת “צוות קיבוץ”, למקום השלישי הגיעו מאמני מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון (במדים האדומים).

אבא מול בן. יפתח דהדי מול דניאל


כדורסל בנות בכל הכחדיווחו של יונתן ורטיקובסקי

במחלקת הכדורסל חגגו ביום שישי שעבר עם הפנינג ילדות ונערות בחסות מרכז הפועל ואתנה ישראל. השחקניות התאמנו תחת כמה מאמנים, עבדו על כל הטכניקות וחוו משהו מיוחד.

אין ספק שהיה כיף גדול באולם הכדורסל ביסוד המעלה ביום שישי בבוקר. מעל 50 שחקניות כדורסל מכיתה ד’ ומעלה התקבצו, לטורניר איכותי ויוקרתי.

הילדות עברו אימוני תחנות גופניים ומקצועיים עם צוות של שישה מאמנים. אחרי מנוחה קצרה, אורטל אורן, אמנית השליטה בכדור ושחקנית עבר בנבחרת ישראל ובליגת העל לנשים קיימה איתן שיחה שנתנה להן השראה ובהמשך הפעילה אותן באימון שליטה בכדור. השיא היה מופע שליטה בכדור מרהיב של אורטל אורן.

זיו ברתנא, מהנהל החטיבה הצעירה במחלקת הנוער הפועל גליל עליון, לא שוכח להגיד תודה:”תודה לאורטל אורן על הפעילות הנהדרת, לגל חנניה על צילומי המגנטים, למרכז הפועל ולאתנה על האפשרות להביא את אורטל אורן, לצוות האימון הנהדר שלנו, וכמובן לבנות הנהדרות שלנו – שאין עליהן”.

קבוצת הילדות בפעילות עם אורטל אורן