כדורסל: צפו בתקציר מניצחונה הגדול של הפועל גליל עליון על הגלבוע

ניצחון מרשים 63:87 במשחק דרבי התתיישבות מול הפועל גלבוע במסגרת גביע הווינר, הוא הסיפתח לעונת 24/25

הפועל גליל עליון נכנסת להילוך גבוה בהכנות לקראת משחקיה בליגת העל בעונת 24/25. לאחר שבשבוע שעבר הרשימה עם ניצחונות במשחקי האימון מול הפועל גלבוע (87:94) ומול הפועל עפולה (58:80), הערב “אירחה” הקבוצה משחק רשמי ראשון במשכנה “הביתי” באולם ה”אנרבוקס” המפואר בחדרה, כשאירחה את הפועל גלבוע למשחק במסגרת גביע הווינר, שלושה ימים אחרי שהקבוצה מצפון השומרון ניצחה בצורה מרשימה 66:85 את עירוני נס ציונה במסגרת המחזור הראשון של גביע הווינר.

תקציר המשחק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל

מפגן עוצמה, הפעם במשחק רשמי. שחקני הפועל גליל עליון והצוות המקצועי


שחקני הגליל המשיכו את הפורמה המצוינת עם ניצחון 63:87, לאחר שצעדו ברוב דקות המשחק ביתרון, שעמד על 14:21 בתום הרבע הראשון, 28:42 בתום המחצית הראשונה ו-45:60 בתום הרבע השלישי, כל זאת במשחק מפוזר מאוד של שתי הקבוצות – ולראיה כמות האיבודים העצומה, 25 מצד הגלבוע ו-21 מצד הגליל. מנגד, כל אחת מהקבוצות סיפקה אחוזים מרשימים מקו העונשין – גליל עם 20/22 וגלבוע עם 14/18.  אין ספק שעידן גוני יזרעאלי כמאמן הראשי של הקבוצה נפתח בצורה מרשימה.

הגיע כשחקן, חזר כמאמן. גוני יזרעאלי בימיו כשחקן הקבוצה (צילום: גיל נוימן)


את רשימת הקלעים הגלילית במשחק הערב הוביל הגארד, מרכוס קאר, שקלע 15 נקודות, ב-26 דקות ורבע של משחק. כמו כן, סיפק השחקן 4 ריבואנדים ו-4 אסיסטים.

האיש החם של הגליל במשחק הערב היה הפורוורד, לנארד פרימן – שסיים את המשחק עם מדד 22, זאת לאחר שבקצת יותר מ-23 דקות משחק, סיפק 14 נקודות ו-10 ריבואנדים. 

ההפתעה הגדולה של הערב היא מתוצרת בית, הרכז רון כהן, בן קרית שמונה, סיפק 11 נקודות בכ-18 וחצי דקות משחק.

כמה טוב, שחזר הביתה. רון כהן (צילום: גיל נוימן)


הגארד, אחמד היל, סיפק גם הוא 11 נקודות, בכ-26 דקות משחק, בהן סיפק גם 4 ריבאונדים.

הקפטן ליאור קררה, אותו אירחנו היום לראיון עומק, קלע 10 נקודות וקטף 4 ריבאונדים בכ-22 וחצי דקות משחק.

יתר הקלעים: לוקאס גולדנברג – 9 נקודות, שחר עמיר – 6 נקודות, יונתן אטיאס ושאקור ג’ויסטון – 4 נקודות כ”א, יהלי שטיינהאוור – 3 נקודות. שותפו: אור חן ובן אלטשולר.

ראיון מעורר השראה. ליאור קררה בפעולה (צילום: גיל נוימן)


משחקה הבא של הפועל גליל עליון בגביע הווינר ייערך במוצאי השבת הקרובה, משחק חוץ מול עירוני נס ציונה, שייערך באולם לב המושבה בשעה 21:00. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 56. פרטים על רכישת כרטיסים יעלו בעמודי הרשתות החברתיות של הפועל גליל עליון.

עוד נחזור לימים יפים ביציעי כפר בלום (צילום: גיל נוימן)