כדורסל: צפו בקליפים עם ביצועי השחקנים הזרים של צפת

קייל רידליי וברייס אנזה הם צמד השחקנים הזרים של מ.ס “דניאל” צפת. זמן להתרשם מהם בכתבה הבאה

למרות ההשלכות המשמעותיות של המצב הביטחוני ולמרות מצבה הכלכלי הלא מזהיר של עמותת הספורט של עיריית צפת, בקבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת נערכים בכל הכח לעונה הבאה. כצעד ראשון הוחתם שחקן ומאמן העבר, הסמל הצפתי – שלום (פופי) חדד) כמנהל המקצועי, בראש צוות האימון עומדים המאמן מיקי גורקה ועוזרו – שי קדוש, גם הוא סמל צפתי, ששב למועדון אחרי שבעונה האחרונה הוביל את קבוצת הבוגרים של מכבי קרית ביאליק לזכייה באליפות ליגה א’ והעפלה לליגה הארצית ואת קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון לזכייה באליפות מחוז צפון.

חזר הביתה. שלום (פופי) חדד

בגזרת השחקנים הישראלים הרי שחודש לפני סיום העונה הסגל גדוש ושופע בשחקנים, בהם גם ארבעה שחקני בית: הפורוורד טל חדד (23), ששב לצפת אחרי מספק עונות בליגה הארצית בקבוצות מאזור השרון, וכן שחקנים בוגרי קבוצת הנוער ותושבי העיר – יהודה ביטון, נווה כהן ושלו ברוך. לסגל חזר הרכז עומר אלעל – שהיה שותף בכיר לעליה מהליגה הארצית, כמו כן, הוחתמו שני שחקנים צעירים: שהגיעו מאליצור נחל שורק – הרכז – גיא דורון והפוורוד – יונתן זלאיט, הפורוורד אוריאל לייטמן – יהודי ממוצא ארגנטינאי שעשה עליה ארצה, הגארד אופק ריף – שנכלל בסגל הקבוצה בתחילת העונה שעברה ולאחר מכן המריא לארה”ב, הגארד – רותם ולנשטיין – ששיחק במכבי חיפה.

ברייס אנזה – הסנטר החדש של מ.ס “דניאל” צפת


בגזרת השחקנים הזרים את עמדת הסנטר יאייש ברייס אנזה (26) – שבעונה החולפת שיחק בליגה הצרפתית השניה שם העמיד ממוצעים של 10.8 נק׳ 7.4 ריב׳ ו 2.4 אס׳ למשחק ב 25 דקות בממוצע. היום הודיעה הנהלת הקבוצה על החתמתו של הגארד קייל רידליי – ששיחק בליגת המשנה בהונגריה והעמיד ממוצע של כ-20 נקודות למשחק. השחקן מגיע לאחר שוונטריוס וולברייט ביטל את הגעתו ארצה. מוזמנים להתרשם בקליפים עם ביצועיו של הגארד הצפתי החדש

קליפ ביצועים מהעונה האחרונה של קייל רידליי