כדורגל: זה בשביל דורון – ניצחון דרמטי לנוער של קרית שמונה

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה זכתה בניצחון דרמטי 3:4 על הפועל באר שבע, שהוקדש לדורון שנפר, יו”ר המחלקה, שחוגג יום הולדת

צילום: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה

ערב דרמטי ומרגש עבר על קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, ש”אירחה” הערב (שני) באצטדיון ר”ג לאור זרקורים את הפועל באר שבע במשחק שנעל את המחזור השלישי בליגת העל לנוער. קרית שמונה, שאיבדה פעמיים יתרון של שני שערים, זכתה בניצחון דרמטי 3:4 על הפועל באר שבע. הניצחון מוקדש ליו”ר המחלקה, דורון שנפר, שחוגג יום הולדת בעיצומה של תקופה מאתגרת במיוחד בה הוא עושה את תפקידו כדובר עיריית קרית שמונה במסירות, מקצועיות ואומץ – ובהזדמנות זו נאחל לדורון שנפר המון מזל טוב ונביע את הערכתנו לפועלו הרב.

ככה חוגגים. שחקני קרית שמונה, המאמן עומר לוינזון ודורון שנפר בסיום המשחק


אז מה היה הערב באצטדיון ר”ג? צמד שערים מהיר של ג’ואן חלבי (6,8) – הראשון בבעיטה מכ-25 מטרים לחיבורים, העניקו לקרית שמונה יתרון 0:2 מהיר. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה באר שבע תרגמה פסיקה לבעיטת פנדל, בשל נגיעת יד ברחבה, לכיבוש שער מצמק שקבע 1:2 לזכות קרית שמונה בתום המחצית הראשונה.

בדקה ה-65 שער שכבש ינון אוחנה העלה את קרית שמונה ליתרון 1:3, אך שער מצמק שבאר שבע כבשה בדקה ה-73 ושער נוסף בתוספת הזמן מחקו את יתרונה של קרית שמונה, אך בדקה ה-97 הגבהת קרן של קרית שמונה הסתיימה עם שער דרמטי בנגיחה של ראזי ח’ליפה, שכבש גם במשחק הקודם מול מכבי ת”א וקבע ניצחון 3:4 דרמטי לזכות קרית שמונה, שמודרכת ע”י המאמן המצוין, עומר לוינזון. לקבוצה מאזן של 7 נקודות בתום שלושה מחזורים והיא מדורגת במקום השני בטבלת ליגת העל. הקבוצה מוחרגת מירידת ליגה, במידה ותסיים את העונה בין שלושת המקומת האחרונים.

דורון שנפר אמר בסיום: “קצת אור בתקופה מורכבת והחשוכה הזו. הקבוצות שלנו מתמודדות עם מציאות הזויה, שחקנים שכבר עברו 10 מלונות, שאינם ישנים במיטה שלהם, גם כשמגיעים לאימונים הם רואים הרבה פעמים מגרשי קט רגל ומגרש גדול הם רואים רק בשבתות. שאפו לצוות ולשחקנים, הם הגיבורים האמיתיים שלנו אנחנו מודים ליו”ר ההתאחדות, שינו זוארץ, שמלווה את מחלקת הנוער, שמסייע לנו בתיאום משחקים ולוגיסטיקה. מודים לו מקרב לב. אנחנו מודים לאיזי שרצקי, הבעלים, שממשיך לתמוך, לתת את הרוח הגבית, מסייע כספית ועוזר לנו להגשים חלומות, למרות המצב. אנחנו מודים גם לשלומי פרץ, הבעלים של עירוני נשר, על הסיוע והתמיכה במגרשים לאימונים”.

תמונת ניצחון. כובשי קרית שמונה מימין לשמאל: ג’ואן חלבי, ראזי ח’ליפה וינון אוחנה