כדורסל: שלישי בבית ירח – גליל עליון מול גלבוע

משחק ראווה פתוח לקהל ייערך ביום שלישי הקרוב. הפרטים בכתבה

ניסוי כלים ראשון של הפועל גליל עליון לעונת 24/25 ייערך ביום שלישי הקרוב, בשעה 19:00, כשהקבוצה תפגוש את הפועל גלבוע – ששבה לליגה הלאומית, למשחק אימון/ראווה, שהוא פרי יוזמה חברתית חשובה של מנהלי ליגת הקיץ של עמק הירדן.

חוזרים לפרקט. ליאור קררה, קפטן הגליל בפעולה (צילום: גיל נוימן)

ליגת הקיץ בכדורסל ע”ש עמית ויגודזקי בעמק הירדן, מאמצת השנה את מפוני הצפון ותומכת במשפחות החטופים. שתיקבוצות של קיבוצים מפונים משתתפות קבוע בליגה – קבוצת יישובי ההר (עם נציגים מברעם, יפתח, מלכיה וסאסא) וקבוצת יישובי העמק (דפנה, הגושרים, קרית שמונה, כפר גלעדי) ושחקנים נוספים הצטרפו לקבוצות העמק. עד לשחרור החטופים יציע שלם בבית בנדל מוקדש להם בתקווה שיחזרו במהרה.הליגה כולה מופקת ומנוהלת בהתנדבות ומתרומות.

שחקנים מקבוצת העמק. (צילום: Ritvo photography)


במסגרת הפעילות הברוכה הצליחו מנהלי הליגה לארגן משחק אימון/ראווה בין הפועל גלבוע לבין הפועל גליל עליון, שתי קבוצות ליגת העל של ההתיישבות העובדת. המשחק ייערך ביום שלישי ה-3/9 ב-19:00 באולם בית ירח .למשחק מוזמנים גם ראשי המועצות של גליל עליון, עמק המעיינות, גלבוע ועמק הירדן.

מנהלי הליגה מוסרים: “אנו מקווים שאוהדים רבים שמפונים בצפון או שעוד גרים בצפון יוכלו לבוא ולעודד אותנו, לאחר שעברנו לשחק בחדרה בגלל המלחמה.במסגרת האירוע גם נקדם את נושא השבת החטופים הביתה.להצלחת המשחק והאירוע היינו רוצים להזמין כמה שיותר צופים”.