כדורגל: קרית שמונה חגגה מוקדם מדי

למרות שער מוקדם של אלפרדו סטפנס עירוני קרית שמונה נחלה הפסד 2:1 מול מ.ס אשדוד

עירוני קרית שמונה לא נהנית מחיים קלים בליגת העל. אחרי ההפסד 1:0 ביום שני האחרון במשחק מול הפועל באר שבע יצאה הקבוצה של שי ברדה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד – שפתחה את העונה עם הפסד 3:2 במשחק החוץ מול בית”ר ירושלים. קרית שמונה קיוותה שבמשחק מול קבוצה פחות איכותית מיריבתה ביום שני האחרון היא תצליח לזכות לפחות בנקודה ראשונה, אך לא כך היה במציאות.

טעויות של שחקני הגנה בשני הצדדים עמדו במוקד העניינים. בדקה ה-7 טעות בהגנת אשדוד נוצלה ע”י אלפרדו סטפנס לכבוש שער בבעיטה מהרחבה ולהעלות את קרית שמונה ליתרון 0:1. בדקה ה-12 בעיטה חופשית של מוחמד כנעאן נהדפה בצורה לא טובה ע”י אסף צור, רועי לוי השתלט על הכדור החוזר ובעט לרשת וקבע שוויון 1:1. בדקה ה-27 מוחמד אבו רומי הכשיל ברחבה את רועי לוי, מוחמד כנעאן תרגם את בעיטת הפנדל לכיבוש שער מהפך – 1:2 לזכות אשדוד. בשלהי המחצית הראשונה כריסטיאן מרטינס כמעט והצליח להשוות את התוצאה, אך בעיטה מרגלו החמיצה במעט את המסגרת.

שחקני קרית שמונה לפני המשחק


במחצית השניה קרית שמונה הייתה קרובה לכבוש שער שוויון בדקה ה-52, כשמסירה של כריסטיאן מרטינס מצאה את ז’ארדל, שלא בעט מספיק חזק, שכן דה לוקאס האשדודי הצליח להציל את הכדור מקו השער. עד לסיום המשחק כמעט ולא נרשמו מצבים ליד השערים והתוצאה נותרה בעינה, בסיום ניצחון 1:2 לזכות אשדוד.

ליגת העל יוצאת לפגרת נבחרת ותחזור בעוד כשבועיים, כשלקרית שמונה יצפה משחק “ביתי” מול עירוני טבריה – מפגש צפוני בין שתי העולות לליגת העל.

“האקס” מצא עצמו בצד המנצח. שלומי אזולאי, חלוץ אשדוד, במאצ’ אפ מול מוחמד אבו רומי