דלתון: רשמים מביקור שר הכלכלה בפארק התעשייה בדלתון

השר ניר ברקת נפגש עם ראש מועצת מרום הגליל, עמית סופר, ועם ניצחות של בעלי עסקים בפארק התעשייה דלתון

שר הכלכלה, ח”כ ניר ברקת, ביקר אתמול (שלישי) באזור התעשייה פארק דלתון. השר ברקת ביקר במפעל שהשבית את העבודה בו בתחילת השבוע עם מתקפת המנע של צה”ל. וזאת לאור הכוונות וההתרעות שהיו.
מהמפעל בו ביקר נמסר: “אנחנו מבקשים להגדיל מתן הלוואות בערבויות מדינה. יש בכך צורך אדיר והתעשייה חייבת תמיכה של המדינה. עוד ביקשו לעזור בעידוד תעסוקה באופן משמעותי בתעשייה באיזור קו עימות”.

עמית סופר , ראש המועצה האזורית מרום הגליל ויו”ר פארק דלתון: “אני מברך על ביקורו של שר הכלכלה ניר ברקת שהגיע לסיור באזור ההתעשייה פארק דלתון בתחילת השבוע עם מתקפת הפתע של הצבא. השר הבטיח לנו כי הנחה את צוות המשרד לסייע לנו ככל שניתן, הן בשגרה והן בחירום, כדי להבטיח את המשך הפעולה התקינה של המפעל והעסקים המקומיים. המפעלים הנמצאים באזור עימות מול אויב, פועלים ללא הפסקה גם במהלך המלחמה, תחת מתקפות טילים, במטרה לספק את המוצרים לרשתות השיווק מכל רחבי הארץ והעולם”.

עמית סופר הביע את הערכתו על פועלם של בעלי העסקים: “אני מחזק את בעלי המפעלים והיקבים ואני גאה לראות את המחויבות והאחריות שמגלים העובדים כאן, גם כשהם פועלים תחת מציאות ביטחונית מורכבת. מנהלת פארק דלתון עושה הכל כדי לסייע ככל הניתן ולשמור על רציפות תפקודית”.

צילום: אבן צור תקשורת