כדורגל: קרית שמונה פתחה עונה ברגל שמאל

הפסד מאכזב 1:0 במשחק פתיחת העונה מול הפועל באר שבע. הקבוצה תקווה לזכות בנקודות ראשונות במחזור הקרוב

כשעירוני קרית שמונה החלה במסע הנדודים בליגה הלאומית היא ידעה לכוון לעבר חזרה לליגת העל, אך איש אינו שיער לעצמו שהקבוצה תחל את עונת 24/25 הרחק מהאצטדיון העירוני בעיר, בשל הימשכות המלחמה. זו המציאות הקשה עמה מתמודדת עירוני קרית שמונה, ש”אירחה” הערב בנתניה את המשחק שנעל את המחזור הראשון בליגת העל – משחק ביתי מול הפועל באר שבע, עמוסת “האקסים” מקרית שמונה ובהם: המאמן – רן קוז’וק, המגן – גיא מזרחי, הבלם – איתן טיבי והחלוץ – רותם חטואל. מנגד, בקרית שמונה עלה בהרכב המגן השמאלי, דודי טוויטו – שצמח במחלקת הנוער של הפועל באר שבע.

עונה שניה כמאמן קרית שמונה. שי ברדה (צילום: מאור בכר)


שתי הקבוצות לא הטיבו לשחק וממש לא הסבו לקהל האוהדים ביציע (כ-1200 מבאר שבע וכ-600 של קרית שמונה) סיבות להתענג על המשחק. שתי הקבוצות יזמו מהלכי התקפה, אך מעט מאוד, אם בכלל ניתן להגדיר כמסוכנים. מה שעשה את ההבדל בתוצאה היה שער שכבש בדקה ה-70 החלוץ המחליף של באר שבע, זאהי אחמד, שנגח לקורת שערה של קרית שמונה והשתלט על הכדור החוזר ובעט לרשת וקבע את תוצאת המשחק – 0:1 לזכות באר שבע.

עירוני קרית שמונה, שמתבססת על הסגל מהעונה שעברה ובצירוף מספר זרים, שלא הרשימו בביצועיהם הערב, תקווה לזכות בנקודות ראשונות בשבת הקרובה, כשתתארח אצל מ.ס אשדוד, בשעה 19:00.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, שי בן דוד, דודי טוויטו, סאקו בנגורה, שון עדרי (חמזה שיבלי – 65), כריסטיאן מרטינס, לידור כהן (יאיר מרדכי – 58), אלפרדו סטפנס ומוחמד אבו רומי (ז’ארדל סילבה – 78).

יקוו לחזור מאשדוד עם משהו. שחקני קרית שמונה