נרתמים להנצחתו של איליי אלישע לוגסי ז”ל

פרויקט להנצחתו של חלל צה”ל בן קרית שמונה יצא אל הדרך. הצטרפו לתוכנית גיוס ההמונים. הפרטים בכתבה זו

בתחילת החודש שעבר נהרג סרן איליי אלישע לוגסי, בן קרית שמונה. איליי התגייס לשריון בנוב’ 21 סיים קורס קצינים בהצטיינות והיה למפקד צוות ביחידת מלא”ר של השיריון. עם פרוץ המלחמה ב7.10 ירדו איליי וצוותו לעזה שם נלחמו. שבוע מפרוץ המלחמה נפצע איליי בעזה ויצא לשיקום של חודשיים בבית, אבל לרגע לא הפסיק לשאול ולנסות לחזור ללחימה יחד עם הצוות שלו, שכל כך אהב. ב1.7 נכנס איליי לפעילות מבצעית בשכונת סג’עייה ממנה לא שב. ב3.7 נפצע איליי אנושות בעקבות טיל נ”ט שנורה על הטנק של צוותו. זמן קצר לאחר מכן נפטר בבית החולים. איליי אלישע לוגסי ז״ל שנפל בעזה לפני כחודש. בן קריית שמונה בנה היחיד של סמדר

אופיר אלימלך ריבר, בת משפחה של המנוח, החליטה יחד עם חבריו של המנוח להרים פרויקט הנצחה, עליו היא מסבירה:

איליי היה בן אהוב, אחיין, בן דודה, חבר ובן זוג מדהים עם אהבה לחיים עצמם. איליי היה קצין מצטיין בשריון ונפצע בתחילת המלחמה ולמרות זאת חזר להילחם! לצערי, איליי נפל בקרב בעזה ב-3.7, והותיר אותנו עם כאב גדול.

איליי אהב את ארץ ישראל. הוא אהב אותה אהבה עמוקה, שורשית, תנ”כית. הוא הכיר כל מעין נסתר, כל מכתש ומצפה.

אנחנו, החברים של איליי, החלטנו להקים את פרויקט “בשביל איליי” כדי להנציח את מורשתו. הפרויקט מקדם ערכים של אהבת הארץ, חינוך, ואהבת האדם – בדיוק כפי שאיליי האמין וחי. דרך הפרויקט, נמשיך את דרכו של איליי ונקדם טיולים ופעילויות שיחברו אנשים לארץ ישראל ולערכים שהיו חשובים לו.

נשמח לכל תרומה בתוכנית גיוס ההמונים בקישור הבא: https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/132270/about/