כדורגל: קרית שמונה עם הפנים לליגה

הפסד 2:0 במשחק מכריע מול בני ריינה על כרטיס לחצי גמר גביע הטוטו, מציב את הקבוצה בפוקוס למשחקי הליגה

ערב מאכזב לעירוני קרית שמונה, שקיוותה לזכות בכרטיס המיוחל לחצי גמר גביע הטוטו, אך העייפות הניכרת בשל עומס המשחקים הייתה בעוכריה במשחק הערב מול בני ריינה, שנערך באצטדיון בנוף הגליל. הקבוצה המארחת, שהגיעה שבוע אחרי משחקה הקודם, ניצלה עד תום את המצב הגופני של שחקני קרית שמונה ואת היעדר הרוטציה המשמעותית, כדי לזכות בניצחון 0:2.

כבר בדקה ה-15 ריינה כבשה את השער הראשון, כשהגבהה של עבדאללה ג’אבר מצאה את סייד אבו פרחי, החלוץ בן ה-18 המושאל ממכבי ת”א, שבעט בצורה מצוינת לרשת של אסף צור, כבש שער בכורה בקבוצתו החדשה, שחגגה יתרון 0:1.

שני שחקנים של קרית שמונה נאלצו לצאת משדה המשחק כבר במחצית הראשונה, בגלל פציעות: אריאל שרצקי הוחלף בדקה ה-23 ביאיר מרדכי, לידור כהן הוחלף בדקה ה-35 בשון עדרי.

ניהול משחק לא מוצלח. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)


האיום המשמעותי היחיד של קרית שמונה לעבר השער של הקבוצה המארחת, עליו הגן “אקס” קרית שמונה, גד עמוס, התרחש בדקה ה-44, כאשר בעיטה מטווח ארוך מרגלו של כריסטיאן מרטינס סחטה מעמוס הדיפה.

המחצית השניה הייתה דלה באירועים, אך בתוספת הזמן הקבוצה המארחת הכפילה את יתרונה, כאשר מוחמד שאקר, “אקס” קרית שמונה, מסר מסירה לרחבה לקייס גאנם, שמסר מסירת רוחב ללירוי מונדזנגה, שמול רשת חשופה כבש גם הוא שער בכורה במדים החדשים וקבע את תוצאת המשחק – 0:2 לזכות ריינה.

משחקה הבא של עירוני קרית שמונה ייערך בשבת הקרובה – משחק “ביתי” מול הפועל חדרה במסגרת מאבק על מיקום בגביע הטוטו. ב-24/8, שהקבוצה “תארח” באצטדיון בנתניה את משחק הליגה הראשון שלה – משחק מול הפועל באר שבע.

לא היה במיטבו. עאיד חבשי (צילום ארכיון: שלומי גבאי)