כדורגל: קרית שמונה ניצחה את סכנין

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני סכנין – והיא מוליכה בצוותא עם עירוני טבריה את הבית הצפוני של גביע הטוטו

*.כתבתו של דניאל בוכניק

הערב (רביעי , 20:00) פגשה עירוני איתוראן קרית שמונה את בני סכנין למשחק ביתי ומפגש מרתק במיוחד באצטדיון נתניה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה כאשר האחת נמצאת עם 2 נקודות וללא ניצחון במהלך המשחקים, והשניה באה לאחר ניצחון מתוק במיוחד על ריינה וכמובן זוהי בני סכנין המרתקת – שנבנתה גם העונה ע”י סלובודאן דראפיץ, אקס קרית שמונה, שפגש מן העבר השני את שי ברדה – מאמן קרית שמונה, שעבד לצידו מספר עונות. קרית שמונה פגשה עוד “אקסים” מן העבר השני בדמותם של שחקן ההגנה – איאד אבו עביד והחלוץ – עבדאללה חליחל, שזכור כמי שהשאיר את קרית שמונה בליגה בעונת 19/20 עם שער דרמטי במשחק ההישרדות מול נס ציונה.

כבש מול ריינה, הפעם עלה כמחליף בדקה ה-60 ולא כבש. עבדאללה חליחל (צילום: מדיה בני סכנין)

ליגת העל מתקרבת אלינו אט אט ובינתיים אנו יכולים להנות מטיפה כדורגל ישראלי במיטבו. הערב במפגש המרתק בין קרית שמונה לסכנין קבוצות מאומנות, שסיפקו יופי של קצב, אך הפעם האור החיובי כיוון לעברם של הקריה ושי ברדה – שהופיעו למשחק בצורה יותר דומיננטית מאשר חבורתו של דראפיץ, שפשוט נשארה חסרת אונים מול קצב של קרית שמונה, שנהנתה ממשחק נפלא של שלושה מהשחקנים הזרים – סקו באנגורה ואלפרדו סטפנס, כריסטיאן מרטינס.

יכולנו לראות כבר מהדקה הראשונה שקרית שמונה לא באה לשמש כתפאורה על המגרש ובאה להילחם. בדקה ה-3 זה בא כבר לידי ביטוי, כאשר טעות קשה של הגנת סכנין, כדור תועה הגיע לרגליו של אלפרדו סטפנס שבטאץ’ מהיר העביר ללידור כהן, שלא התמהמה וגלגל לרשת והעניק לקרית שמונה יתרון 0:1.

בדקה ה-20 לאחר שקרית שמונה הורידה קצב ובני סכנין הרבתה לתקוף יותר ראינו טעות קשה של בלם הקבוצה עאיד חבשי שמשך בחולצתו של חלוץ סכנין, אלכסנדר רמלינגאום, והוביל לפנדל. איאד אבו עביד ניגש אל הבעיטה ולא פספס ובעט ישירות אל הרשת, סכנין משווה ל-1:1 ובקרית שמונה תחושת אכזבה.

בדקה ה42 לאחר שהקריה התעשתה על עצמה הגבהה נוספת של נועם כהן שהגיעה ישר לראשו של אלפרדו סטפנס שבמשחק מעולה עד כה נגח ישירות אל הרשת של מוחמד אבו ניל וזוהי תוצאת המחצית וגם תוצאת הסיום של המשחק – 1:2 לזכות קרית שמונה.

לסיכום: היה זה משחק בין שתי הקבוצות שרצו לנצח, אך קבוצה אחת רצתה יותר – וזוהי קרית שמונה. זכינו לראות נקודת אור לעתיד וזהו מוחמד אבו רומי שמשחק שני רצוף מרשים ואנו רואים כבר שלקריית שמונה בעתיד יהיה פקטור מעולה והשקעה לעתיד.

זכו בניצחון מוצדק. שחקני קרית שמונה