כדורגל: נקודה דרמטית לקרית שמונה בסמי עופר

עירוני קרית שמונה עם נקודה שניה בשני משחקים בגביע הטוטו, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול הפועל חיפה

*. מאת: דניאל בוכניק

הערב (ראשון, 20:00) יצאה עירוני קרית שמונה אל העיר חיפה למפגש מסקרן במיוחד עם יריבתה הפועל חיפה שאירחה אותה באצטדיון סמי עופר, במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו עבור קריית שמונה. אל המשחק הגיעו שתי הקבוצות כאשר אף אחת מהן ללא ניצחון ועם תוצאות תיקו בלבד, אמנם קרית שמונה עם תוצאת תיקו אחת ועם משחק אחד בלבד אך הפועל חיפה יריבתה עם שתי תוצאות תיקו.

שתי הקבוצות ערכו רוטציה בהרכב כחלק מהכנותיהן לליגה, שריקת הפתיחה נשמעה בשעה 20:00, מיד לאחר שריקת הפתיחה ראינו לחץ מצד שחקניו של שי ברדה ועם ניסיונות ליצירת מצבים, אך בדקה ה28 התקפה מתפרצת של הפועל חיפה וכדור תועה שהגיעה לרגלו של נועם בן הרוש, המגן החיפאי, שבנגיעה אחת מסר לגיא מלמד שבבעיטה מעט חזקה מתוך הרחבה כבש והכניע את אסף צור. כמה דקות לאחר הגול ראינו גם עוד מהלך מצד הפועל חיפה, שהוביל לספק עבירה על גיא מלמד. השופט עודה שרק לנקודה הלבנה, אך בעיטה רשלנית של מלמד הוא פגש את העמוד, מלמד עט על הכדור החוזר, אך מאחר וזה חזר מהקורה ללא נגיעה של שחקן קריית שמונה, והתוצאה בתום המחצית הראשונה עמדה על 0:1 לזכות הפועל חיפה.

נקודה שניה. שחקני קרית שמונה

במחצית השניה ראינו שינוי מגמה מצד השחקנים של שי ברדה, שהופיעו במחצית השנייה בצורה יותר דומיננטית מאשר שחקניו של רוני לוי. שינוי המגמה בא לידי ביטוי כאשר שי ברדה ביצע מספר שינויים והכניס לשדה המשחק את מוחמד אבו רומי וסאקו באנגורה, שבלטו למהלך אורך המחצית השנייה ועמוק בתוספת הזמן לאחר טעות גדולה מצד שחקני הפועל חיפה, יאיר מרדכי קיבל כדור ומחרר בעיטה נפלאה, שפגע בשחקן מקומי וחדרה אל הרשת – התוצאה בסיום המשחק היא 1:1 – חלוקת נקודות לשתי הקבוצות, שלא הרשימו במשחק.

כ משחקה הבא של עירוני קרית שמונה הוא משחק בית נגד בני סכנין של דראפיץ, יהיה מעניין מאוד לראות את היכולת של הקבוצה ביום רביעי הקרוב.

עזר לעשות את ההבדל בתוצאה. יאיר מרדכי (צילום: מדיה מנהלת ליגת העל)