כדורגל: נקודה לקרית שמונה במשחק גביע הטוטו

דניאל בוכניק ראה מהיציע את המשחק מול עירוני טבריה ומשתף ברשמיו בכתבה הבאה

הערב (חמישי, 20:00) יצאה לדרך העונה החדשה של עירוני קרית שמונה שאירחה בביתה הזמני באצטדיון בנתניה את עירוני טבריה של אלירן חודדה – משחק בין שתי העולות החדשות לליגת העל.

המשחק נערך מול כמות קטנה ונאה של אוהדים מצד הקבוצות הצפוניות, שהגיעו לדחוף את השחקנים החדשים. מבחינת קרית שמונה של שי ברדה זהו המשחק הראשון לעונה ומנגד טבריה סופרת את המשחק השני שלה לעונה.

שריקת הפתיחה בנתניה הביאה עמה עידוד מאסיבי מצד שני הקבוצות, אך קצב המשחק איכזב למדי , שחקניו של שי ברדה השתלטו על המשחק, אך לא הגיעו למצב שבאמת סיכן את השער של דניאל טננבאום וכך נגמרה לה המחצית הראשונה בתוצאת שוויון 0:0 מאכזבת.

במחצית השניה זה נראה כבר קצת יותר טוב. טבריה עלתה באדרנלין טיפה יותר גבוהה ודקה לאחר שריקת הפתיחה של המחצית הואילה גם לכבוש, לאחר טעות קשה בהגנת הקריה, איתן וולבלום שלח את רגלו וכבש שער לזכותה של עירוני טבריה, בדקה ה-62 גם קרית שמונה הצליחה – לכבוש ודודי טוויטו, המגן השמאלי של הקבוצה, ניצל טעות בהגנת טבריה ובעט לרשת, קבע שוויון 1:1. למרות ניסיונות של שתי הקבוצות ליזום מהלכים התקפיים, התוצאה נשמרה כך עד לסיום המשחק.

נקודה ראשונה לעונה החדשה. שחקני קרית שמונה