כדורגל: נציגי מכבי חיפה וההתאחדות קיימו ביקורי תנחומים במג’דל שמס

יומיים לאחר הטבח הנתעב במגרש הכדורגל במג’דל שמס ביקרו נציגים מהמועדון מהכרמל ומההתאחדות לכדורגל בבתי הנרצחים

המידע מאתר ההתאחדות לכדורגל ומהאתר הרשמי מכבי חיפה

חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל, בראשות מ״מ היו״ר באסם סולימאן ויו״ר ועדת הנוער אבי קאופמן, הגיעו היום למג׳דל שמס, יחד עם עובדי אגף התחרויות: קרן סלם מנהלת מחלקת הנוער ואחמד יאזבק מנהל הליגות החובבניות, לביקור ניחומים בעקבות מותם הטרגי של 12 בני ובנות הישוב מהתפוצצות טיל שירה חיזבאללה. הילדים התמימים מצאו את מותם במהלך משחק כדורגל, כאשר 3 מהם שחקני מחלקת הנוער של מ.ס בני ממבע.

‎באסם סולימאן, מ״מ יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״קשה למצוא את המלים כדי לנחם על אובדן כה גדול ויידרש לכולנו זמן להתמודד עם מחיר דמים בלתי נתפס. ההתאחדות נרתמה מהרגע הראשון לעזרת המועדון והיישוב, כפי שעשינו בכל כך הרבה מקרים מאז ה-7 באוקטובר, ויחד נדע להמשיך במה שאותם קורבנות תמימים אהבו לעשות יותר מכל – לשחק כדורגל״.

‎אבי קאופמן, יו״ר ועדת הנוער: ״הטרגדיה הנוראית גורמת שברון לב לכל אוהב אדם. הגענו לכאן כדי לתמוך, לחזק ולסייע לחברים אהובים. המשך הפעילות כבר בעונה הקרובה של מחלקת הנוער של מ.ס בני ממבע יהיה לא רק מורשת לזכר הנערים והנערות שנקטפו אלא גם ניצחון של החיים והכדורגל״.

חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל בביקור במג’דל שמס לצד ווג’די אלקיש – המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של בני ממב”ע

נציגי מכבי חיפה ביקרו היום במג’דל שאמס, שם הוכרזו על שלושה ימי אבל וכל באי המקום לבושים שחור. 
קני סיף, שריף כיוף, שגריר המועדון, וויאם עמאשה והדובר, דודו בזק, הגיעו אל המקום בו אירעה הטרגדיה והניחו את צעיף המועדון על האנדרטה המאולתרת שהוקמה שם.
לאחר מכן המשיכו לבקר את המשפחות הכואבות, שמעו את סיפורם של הילדים שנרצחו, חיבקו, ניחמו והביעו צער.
המשפחות הודו לשחקנים ולמועדון על האהבה והחיבוק. אימו של ג׳וני ודיע איבראהים ז”ל בן ה-13, סיפרה לעמאשה כי הבן שלה חלם להיות כמו וויאם. הדברים המרגשים שלה פשוט פירקו את כולם ולא נותרה עין אחת יבשה.
סיף אמר לאתר הרשמי: “זה אחד הימים המורכבים והקשים בחיי. פשוט אסון בלתי נתפס. ילדים יורדים למגרש לשחק כדורגל ומוצאים את מותם, זה משהו שקשה לשאת. אני מאחל למשפחות השכולות, שלא ידעו עוד צער”.
כיוף: “מיום שבת אנחנו כואבים ובוכים. הילדים האלה, חלקם אוהדי מכבי חיפה, הגיעו לשחק כדורגל ומצאו את מותם. נרצחו. אירוע בלתי נתפס וקשה מאוד. העדה הדרוזית כולה כואבת ובוכה, המדינה כולה בוכה. הגענו לכאן כדי לחבק את המשפחות”.

נציגי מכבי חיפה ליד האנדרטה לזכר הנרצחים