הוקי קרח: אליפות לנוער של צעירי מטולה, הבוגרים בדרך לצלחת

למרות היעדר מסגרת אימונים, הצלחות כבירות לקבוצות ההוקי קרח של המועדון המטולאי

*.צילום וסיוע להכנת הכתבה: אתר איגוד ההוקי קרח

מועדון ההוקי קרח של צעירי מטולה עושה חיל גם בעונה הקשה ביותר בתולדותיו. למרות שחלק גדול משחקני ושחקניות המועדון פונו מבתיהם, למרות היעדר מסגרת אימונים סדירה בשל סגירת מרכז קנדה במטולה – בשבוע האחרון קבוצות הגברים ביום שישי האחרון העפילה לחצי גמר גביע המדינה, בעוד שקבוצת הנוער זכתה אמש באליפות המדינה, כשחשוב לציין: הקבוצה מעורבת בנים ובנות ושותפות בכירות להישג הן ליב שרעבי (כפר גלעדי) ואורי ציוני (מטולה) – שביתה נפגע מפגיעת טיל נ”ט. את שתי הקבוצות הוביל להצלחה הגדולה המאמן, מייק מז’איקה, תושב מטולה, שפונה מביתו. המשחקים נערכו בהיכל הקרח שבמושב תנובות שבשרון.

בהחלט תמונת הניצחון. קבוצת הנוער חוגגת אליפות


קבוצת הגברים, שמושתת על שחקנים הנמנים על שירות המילואים, ניצחה ביום שישי האחרון 2:9 את כפר סבא והעפילה לחצי גמר אליפות המדינה. בלט במשחק קאי מלאכי (רמות נפתלי) – שנמצא כבר בסבב מילואים שלישי בעזה. הקבוצה הקדישה את הניצחון לשחקן הקבוצה, שרון יוסף, שהקים לפני המלחמה מחדש את קבוצת בעלי המוגבלות של המועדון. שרון יוסף, חבר בכיתת הכוננות במטולה, משתקם בימים אלה מפציעה שנוצרה כתוצאה מפגיעת נ”ט בו ובחבר נוסף מכיתת הכוננות. נאחל לשניהם החלמה מהירה ובריאות איתנה.

בא מוכן לכל קרב. קאי מלאכי


גיבור במובן המלא של המילה. שרון יוסף


קבוצת הנוער זכתה אמש באליפות המדינה לאחר שניצחה 1:4 את נתניה. מכאן לסיקור המשחק מאתר איגוד ההוקי קרח

השליש הראשון החל בקצב מהיר אך ללא הבקעות משני הצדדים. המשחק היה צמוד, כאשר שתי הקבוצות הראו שהגיעו עם רצון עז לנצח. ההגנות היו חזקות והשוערים הציגו יכולת מרשימה.

בשליש השני, כוכבי הצפון הצליחו לעלות ליתרון ראשון בדקה ה-23, כששחקן ההתקפה הכשרוני אורי סגל (שדה נחמיה. חייל בשירות סדיר) כבש שער מרשים לאחר מהלך קבוצתי מתוכנן בין שלושת ותיקי הקבוצה – הקפטן, לאון שולמן (שאר יישוב), ושחקן ההתקפה המצטיין של הליגה, איתי בונדר (קרית שמונה). המלכים מנתניה השוו במהרה עם שער של עדי ריגלר, שקבע 1:1 בסיום השליש השני.

בשליש השלישי, כוכבי הצפון הצליחו לשבור את השוויון. איתי בונדר הכניס את גול היתרון לכוכבי הצפון, ומיד לאחר מכן אחיו הקטן, טל בונדר (קרית שמונה), העלה את כוכבי הצפון ליתרון 1:3. בדקה האחרונה של המשחק, עמית בן טוב (מטולה) הבקיע שער נוסף שקבע את תוצאת המשחק על 1:4 לטובת כוכבי הצפון.

גם הבנות שותפות בכירות להצלחה


מנהל המועדון, לבב וינברג: “מטולה היא שטח צבאי הסגור, למתקן האימונים אסור להגיע, כולנו מפונים ואת מספר האימונים של הקבוצה לאורך העונה ניתן לספור על יד אחת. הניצחון הזה פשוט לא יאומן! צוות המאמנים והשחקנים הביאו לצפון ולמטולה כבוד גדול ותקווה. אני רוצה להודות למכבי קנדה ומנהל הספורט על הסיוע המיוחד העונה. תודה מיוחדת לתורמים שלנו, שלרגע לא הפסיקו לתמוך ולהאמין .אנחנו מקווים לחזור בהקדם הביתה לצפון ולשקם את הבית – עוד אתגרים גדולים לפנינו”

מאמן הקבוצה, מייקל מאז’ייקה: “אני גאה מאוד בשחקנים. הם עברו את השנה המורכבת ביותר בחיים שלהם. למרות הקשיים האישיים, התגבשנו סביב מטרה משותפת – להביא את הגביע לצפון וכך לחזק את רוחם של התושבים. ההישג האדיר הזה מוכיח שוב את החשיבות של הספורט ככלי לבניית אופי וחוסן מנטלי, במיוחד בתקופה הזו.”

עכשיו, כל העיניים נשואות למשחקי חצי הגמר ליגת בוגרים ביום שישי הקרוב בו תפגוש מטולה את כפר סבא ורעננה תתמודד מול בת-ים.

יש אליפות !!!

הכי נפוצים

פלאשים בגליל