חצור: משפרים מוכנות כל הזמן: צוותי המועצה סיירו במקלטים

בחצור נערכים להסלמה במצב. על כך, בכתבה הבאה

לאחר שהשלימו פרויקט נרחב לשיקום ושיפוץ המקלטים הציבוריים והפרטיים ברחבי חצור הגלילית, קיימו השבוע צוותי המועצה סיור במקלטים השונים, לבקשת התושבים, על מנת לבחון את רמת תקינותם ומוכנותם לתרחיש חירום. ראוי לציין כי העובדה שאנו כבר 9 חודשים בשגרת חירום, יש מקלטים שכבר שופצו יותר מפעם אחת.

את הסיור הוביל ראש המועצה מיכאל קבסה יחד עם מ”מ שאול כמיסה, היקל”ר דרור לוי, קב”ט המועצה צביקה בלילתי, קב”ט חינוך מאור פיניש ומנהלת מכלול מידע לציבור אורנית עייש גבריאלוב. במהלך הסיור כאמור נבחנה בעיקר רמת המוכנות לחירום ואיתור ליקויים. ראוי לציין כי המקלטים נמצאו ברמת תקינות וכשירות לחירום טובה נוכח פעולות שנוקטים במחלקת הביטחון במועצה מזה חודשים ארוכים.

ראוי לציין כי המועצה ערוכה עם ציוד רב שיחולק בכל המקלטים בשעת חירום  לרבות טלוויזיה, מקרר, שולחן, כסאות, מיחם, מאוורר, מנורת חירום, מטף, ערכת עזרה ראשונה, מזרנים ושמיכות.

“הענקנו סיוע בשיקום המקלטים המשותפים אך אתם נדרשים לשמור על כשירותם ולדאוג לתחזוקתם. במקלטים הציבוריים המועצה פועלת לשמירה על כשירות אך אנו מבקשים לשמור על תקינותם וניקיונם” אמרו במועצת חצור הגלילית בסיום הסיור.

צוות הסיור במהלך הפעילות (צילום: דוברות מועצת חצור הגלילית)