קבוצת החודש: הפועל גליל עליון – ילדים ב’ כדורסל

הקבוצה שזכתה הערב באליפות מחוז צפון בהחלט ראויה לתואר “קבוצת החודש” שלנו

מאז חודש אוקטובר האחרון אתגרי התקופה והמצב אילצו אותנו באתר “גליל עולה” לעבור לפורמט עבודה אחר. לצערנו הרב, המגבלות שנכפו עלינו הביאו אותנו לקצץ בתכנים וכבר מעל חצי שנה שפינות המצטיינים שלנו אינן פעילות. הערב אנו שוברים את הרצף הרע הזה ובתקווה שהדבר מבשר על הבאות, זאת לאחר שקבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון בכדורסל, בהדרכתו של שי קדוש, זכתה באליפות מחוז צפון, לאחר שניצחה הערב 41:58 את הפועל גליל תבור, במשחק שנערך לעיני קהל רב באולם ברמת כורזים. הקבוצה זוכה באליפות מחזור אחד לסיום העונה והיא מסיימת עונה עם מאזן של 12 ניצחונות והפסד אחד. לשי קדוש – סגן מנהל בית הספר הרב תחומי בצפת, זו זכייה שניה השבוע באליפות, לאחר שהוביל את קבוצת הבוגרים של מכבי קרית ביאליק לזכייה באליפות ליגה א’.

רגעים של אושר. שחקני הפועל גליל עליון חוגגים את הזכייה באליפות


שי קדוש, מאמן הקבוצה מזה עונה שניה, התמודד העונה עם אתגר גדול, שכן פינוי התושבים שהביא לצמצמום פעילות במחלקת הנוער של המועדון, הביא את הקבוצה לאיחוד עם קבוצה נוספת מאותו שנתון. חלק מהשחקנים הגיעו מעמק הירדן ומיישובים מהצפון לאימונים ולמשחקים. קדוש משתף בתהליכים שעברה הקבוצה העונה: “שארתי עם שחקנים שעם רובם אנחנו עובדים מכיתה ד’. בעונה שעברה חגנו אליפות קט סל והעונה אליפות ילדים ב’ צפון . המלחמה שינתה הכל התאחדנו עם שחקני הקבוצה מצפון העמק מהיישובים שלא התפנו, הפכנו לקבוצה של 23 שחקנים. כל מיני רעיונות ופתרונות של מנהלי המחלקה נתנו לנו את האפשרות להעביר שיגרת אימונים יחסית. אני שמח בשביל הילדים המוכשרים האלה, שידעו להתעלות בסיטואציה כל כך מורכבת ומאתגרת. הם ראויים ביותר לאליפות הזו”.

לא נתנו לרעשי הרקע להפריע להם. שחקני הקבוצה והמאמן, שי קדוש



זיו ברתנא, מנהל החטיבה הצעירה של מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון: “מזל טוב. יש לנו אלופה ראשונה של המחלקה לעונת 2023-24 וזאת קבוצת ילדים ב’ של המאמן שי קדוש. אנחנו ממש לא שמים את הניצחונות בגילאים הצעירים במקום גבוה מידי בסדר העדיפות, אבל זה עדיין כיף בשביל הילדים, ההורים, המאמן. גאווה גם בשביל כולנו. קבוצת הילדים עברה שנה לא פשוטה כאשר לאחר החזרה מפגרת המלחמה איחדנו שתי קבוצות לקבוצה אחת שהתגבשה לה במהרה , היו גם אתגרים שנוצרו עם כמות ילדים גדולה יחסית אבל פתרונות יצירתיים ועזרה גדולה של יניב נמני הענק, אפשרה לנו לתת לילדים את הטוב ביותר בנסיבות הקיימות. במשחקי הליגה הקבוצה הפגינה מהשנייה הראשונה רמה גבוהה ומחויבות בראבו ילדים , הורים וכמובן שי קדוש הנהדר”.

כמה קשה – ככה מתוק. שחקני הפועל גליל עליון והמאמן, שי קדוש

הכי נפוצים

פלאשים בגליל