כדורסל: הפסד ביתי ראשון לצפת

בסיומה של הארכה הפסידה הקבוצה הצפתית 85:82 לאליצור נתניה. חסרונו של הפורוורד הפצוע, מקסים רומנוב, מורגש בהחלט

מאת: מדיה מנהלת ליגה לאומית winner
צילום: לילך וייס רוזנברג

משחק משוגע בצפת מסתיים בניצחון של היהלומים, שמכניעים את המקומיים לראשונה העונה באולמם הביתי. הקבוצה של רובן נייברגר פיגרה לכל אורך שלבי המשחק ונכנסה לרבע האחרון במינוס 12. עומר פולג ואריאל אייזיק הובילו קאמבק והראשון כפה הארכה עם נקודות מהקו – 71:71. בפתיחת ההארכה היהלומים עלו ליתרון ראשון במשחק שהמשיך להיות שקול כשדניאל קופרברג כפה שיוויון 82:82, 5 שניות לסיום. בזמן הנותר אריאל אייזיק זרק שלשה מטורפת שנכנסה עם הקרש וניצחה ליהלומים את המשחק. הקבוצה האורחת של רובן נייברגר עם ניצחון ענק חוזרת למאזן חיובי ומותירה את העולה החדשה בחלק התחתון של הטבלה ועם הרבה מאד תסכול אחרי משחק טוב.

כמעט שמרו על מאזן ביתי מושלם. שחקני צםת


היהלומים הלכו פנימה בפתיחת המשחק, אך מנגד אופק בן יעקב קבר שתי שלשות וצפת הובילה 8:13. אילי דולינסקי סיפק שלשה משלו והרבע נגמר ב-16:19 לביתיים.

תומר כהן, שחר מפציעה, מצא את אופק בן יעקב לשלשה נוספת בפתיחת הרבע השני והלוח הראה 16:24. דאנק אדיר של דניאל קופרברג קבע יתרון שיא לביתיים 18:28. שתיה קבוצות התקשו לייצר נקודות במשך דקות ארוכות עד שיובל מיכאלי ואופק בן יעקב קלעו מחוץ לקשת וקבעו יתרון שיא – 22:38, 3 דקות למחצית. אריאל אייזיק הגיב עם 7 נקודות ברצף והמחצית נגמרה ב-29:38.

יובל מיכאלי פתח את הרבע השלישי בשלשה, אך אחיו, אלון, ואורי כהן קברו שלשות וזה רק 38:44. גם עומר פולג סיפק שלשה, אלא שעד סוף הרבע הביתיים שוב הגדילו את הפער והוליכו 46:58.

אריאל אייזיק ועומר פולג לא ויתרו על המשחק ועם 7 נקודות ברצף זה רק 60:66, 4 דקות לסיום. איתי גליק ויובל מיכאלי עם שלשה עצרו את המומנטום של היהלומים עם 5 נקודות ברצף, אלא ששוב האורחים חזרו כשעומר פולג קלע 6 נקודות ברצף ובוריס בוגוסלבסקי קבר שלשה – 69:71 בלבד לצפת, דקה לסיום. אופק בן יעקב החטיא שלשה בהתקפה קריטית ונקודות עונשין של עומר פולג קבעו שיוויון 71:71 והמשחק הלך להארכה.

עומר פולג העניק לקבוצתו יתרון ראשון במשחק עם פתיחת ההארכה. המשחק המשיך להיות צמוד ועילאי שאול דייק בזריקת עונשין אחת – 82:80, 25 שניות לסיום. פולג יכל להכריע את המשחק אבל החטיא ובצד השני דניאל קופרברג השווה. נתניה יצאה להתקפה אחרונה שהסתיימה בשלשה מטורפת של אריאל אייזיק על הבאזר.

קלעו בצפת: דניאל קופרברג (20 ריבאונדים) 24 נק’, אופק ריף 15 נק’, אופק בן יעקב 14 נק’, יובל מיכאלי (3/4 לשלוש) 11 נק’, איתי גליק 7 נק’, ניב אבידן 5 נק’, דביר אוחנה 4 נק’, עומר חממה 2 נק’.

קלעו באליצור ‘בריגה’ נתניה: אריאל אייזיק (4/7 לשלוש) ועומר פולג (8 אסיסטים) 25 נק’ כ”א, אורי כהן ואלון מיכאלי 10 נק’ כ”א, אמרי שביט 7 נק’, עילאי שאול 5 נק’, בוריס בוגוסלבסקי 3 נק’.

המצב מסובך. הצוות המקצועי של צפת בראשות המאמן – לירון שוורצוולד והמנהל המקצועי – ניר קפלן