כדורגל: טבריה ובני יהודה נדבקו לקרית שמונה

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:1 להפועל עכו. יריבותיה לצמרת ניצלו זאת כדי להידבק אליה, כשלכל אחת משלוש הקבוצות מאזן נקודות זהה

לא קלה היא דרכה של עירוני קרית שמונה בליגה הלאומית. ביום שני האחרון סיימה הקבוצה של שי ברדה את הסיבוב הראשון עם ניצחון במשחק החוץ מול סקציה נס ציונה, שהעניק לה יתרון של 3 נקודות בפסגה על פני בני יהודה ת”א ועירוני טבריה, אך היום הפסד 2:1 במשחק החוץ מול הפועל עכו נוצל עד תום ע”י יריבותיה, כדי להידבק אליה עם מספר נקודות זהה, שיוצר פסגה תלת ראשית שבה בני יהודה במקום הראשון, קרית שמונה במקום השני ועירוני טבריה במקום השלישי.

חזר לכבוש. אריאל שרצקי


כמו סקציה נס ציונה, גם הפועל עכו אפשרה לתושבי קרית שמונה כניסה חופשית למשחק. קרית שמונה בליווי עשרות אוהדים תומכים פתחה את המשחק עם שער מרהיב שכבש הקשר אריאל שרצקי כבר בדקה ה-5, בבעיטה מ-20 מטרים אלכסונית לרשת העכואית, שער יתרון 0:1, שלא נוצל כדי ליצור הכרעה מהירה. הגנת קרית שמונה שוב נתפסה בריפיון שעלה לה בספיגות של שערים בדקות ה-28 וה-47 מרגלו של נתנאל חגאני, שחולל מהפך שהעניק לקבוצתו יתרון 1:2, עליו הצליחה לשמור עד לסיום המשחק, שזכה לתוספת זמן של כמעט 20 דקות בעקבות פציעה קשה שעבר אוהד חזות, קשרה של עכו, שפונה לביה”ח בנהריה.

עירוני קרית שמונה תשוב לשחק במסגרת הליגה בעוד עשרה ימים, כשתארח באצטדיון בנתניה את קבוצת מרכז הטבלה של הפועל רמת השרון. ביום שלישי הקרוב תתארח הקבוצה למשחק גביע בשלב 32 הגדולות מול הפועל באקה אל גרביה מליגה א’.

יהיה לו הרבה על מה לחשוב אחרי המשחק היום. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)