כדורגל: קרית שמונה הודחה מהפסגה

הפסד שני ברציפות – הפעם 3:1 במשחק החוץ מול הפועל אום אל פאחם

עירוני קרית שמונה סוגרת שבוע לא מוצלח, שהתחיל עם הפסד 2:1 במפגש הצמרת מול עירוני טבריה -והסתיים עם הפסד 3:1 במשחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל אום אל פאחם, שכמו טבריה – גם היא הצליחה לחולל מהפך אחרי שנקלעה לפיגור.

קרית שמונה עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-35, הגבהת כדור קרן הסתיימה בנגיחה של ג’ורג’ מנדז’ק שנגח לרשת והעלה אותה ליתרון 0:1 – אחרי שמספר מצבים לא תורגמו קודם. לשערים.

צריך להיות מודאג מהירידה ביכולת. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)


במחצית השניה נראתה רק קבוצה אחת על המגרש – הקבוצה של תומר קשטן, “אקס” קרית שמונה. כבר בדקה ה-47 הצליח דובב גבאי להשתלט על כדור שהורחק בצורה לא טובה ע”י הגנת קרית שמונה כדי לכבוש שער שוויון 1:1. בדקה ה-61 אחמד דראושה ניצל בלבול ורפיון בהגנת קרית שמונה כדי לבעוט מקרוב לרשת ולחולל מהפך. בדקה ה-88 סגס תאמבי תרגם בעיטת פנדל לכיבוש שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3 לזכות אום אל פאחם.

בעקבות התוצאות שהושגו במשחקי היום, עירוני טבריה חלפה על פני קרית שמונה ועלתה לפסגת הטבלה של המחזור ה-13. קרית שמונה מקדימה כעת בנקודה אחת ומשחק עודף את בני יהודה ת”א – שתפגוש את הפועל נוף הגליל ביום שני ולאחר המשחק עשויה לחלוף על פני קרית שמונה – שמשחקה הבא יהיה בעוד 10 ימים מול קבוצת מרכז הטבלה של מכבי הרצליה.

אביו, משה ז”ל, כיכב בקרית שמונה כשחקן וכמאן. דובב גבאי – ייבדל לחיים ארוכים, מכוכבי אום אל פאחם