כדורגל: מפגן דו קיום ואחווה בכפר סולם

ותיקי קרית שמונה התארחה למשחק ידידות אצל ותיקי כפר סולם למען העצמת דו קיום וכבוד הדדי בין מגזרים

בימים סבוכים ומורכבים אלה מוצאת את עצמה קבוצת ותיקי קרית שמונה מפוזרת ברחבי הארץ. כמה משחקני הקבוצה התאגדו בתקופה האחרונה לתוך נבחרות ותיקים של העיר וסביבתה ונטלה חלק במשחק מול קבוצת ותיקים של כוכבי העבר של פ”ת וקבוצת ותיקים של נבחרת ישראל, במשחקים שנערכו במרכז הארץ. ביום שני בערב קבוצת ותיקי קרית שמונה בהרכב כמעט מלא נענתה להזמנה מקבוצת ותיקי כפר סולם, שאירחה את שחקני קרית שמונה ביד רחבה ודאגה להכנסת אורחים חמימה ואוהבת.

היוזמה לקיום המשחק הגיעה ממהראן ראדי – אחד מהקשרים הטובים שידע הכדורגל הישראלי בעשור וחצי האחרון ומבן דודו, אמיר ראדי – מאמן כדורגל בליגה א’, ששיחק בעבר כקשר בהפועל קרית שמונה. בקבוצה משחק גם ג’מיל חאדר – תושב הכפר, מאמן במחלקת הנוער של צעירי כפר כנא, שזכור כבלם המסור של הפועל בית שאן בימיה בליגה א’.

להצדיע למארחים, לפרגן גם לאורחים. שחקני כפר סולם וקרית שמונה


על כר הדשא היה מעניין ושתי הקבוצות הציגו רמה גבוהה של משחק, שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3. מהראן ראדי כבש שלושער לזכות כפר סולם, בעוד לזכות קרית שמונה כבשו שלושה שחקנים, ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת ותיקי בניטה קרית שמונה: אדריאן רוצט , נתי גולני , ואליאב מלכה.

שרון מנחם, שחקן ומנהל קבוצת ותיקי קרית שמונה אמר בסיום: “זעל המגרש היה משחק מצויין בין שתי קבוצות טובות ושיש שתי כוכבים ברמת ליגת העל, זה סחף כל הקבוצה קדימה. ה הזמן להודות לאמיר ומהרן ראדי ולשאר שחקני סולם, שקיבלו אותנו בידיים פתוחות ודאגו שנרגיש כמו בבית, התעניינו שהכול בסדר ודאגו בסיום לפיצות וכיבוד עשיר. הם לפני הכל אנשים נפלאים. בסיום קבענו עוד מפגש. שיעבור המצב הביטחוני נארח אותם בקרית שמונה באהבה ענקית”.

לא פעם ראשונה שהם נפגשים. מהראן ראדי ואדריאן רוצ’ט בסיום המשחק