עצוב: הרוג מיסוד המעלה בקרבות בעזה

סרן (במיל’) ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי, בן 26 מיסוד המעלה מצטרף לרשימת ההרוגים בקרבות בעזה. וספי נצר למשפחה שהקריבה את חייה להגנה על המולדת

בוקר עצוב נוסף למדינת ישראל ובפרט לגליל העליון. דובר צה”ל התיר לפרסום את דבר מותו בקרבות בעזה של סרן (במיל’) ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי ז”ל, בן 26 במותו. על מועד ומיקום הלוויתו תצא הודעה נפרדת.

דברים שפרסם נתנאל אלינסון – איש חינוך ופעיל חברתי: “אין מילים לתאר את הטרגדיה בנפילתו היום של ארנון בנבניסטי-וספי, מהמשפחות השורשיות של יסוד המעלה. משפחה שאיבדה אבא ואח ועכשיו: את הבן.ורד, אמא שלו איבדה את אבא שלה סגן אלוף יואב וספי, בקרב באזור תל כודנא במלחמת יום כיפור. על מעשיו קיבל את עיטור העוז.

סרן (במיל’) ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי ז”ל



תשע שנים אחר כך, אחיה הגדול של ורד, ארנון וספי, לוחם בסיירת צנחנים, נפל במלחמת שלום הגליל.לבנה, קראה ורד: ארנון, על שם האח שנפל.ארנון, התעקש ללכת לקרבי למרות היותו ממשפחה שכולה, וכך הוא תיאר זאת כשסיים קורס קצינים:”כשביקשתי מאמא שלי לחתום על טופס ההסכמה לגיוס קרבי (בגלל שאני ממשפחה שכולה) ראיתי את החששות שלה עולים מחדש, ולרגע דאגתי שלא תסכים לי להתגייס. לא היה לה קל לחתום, אבל עכשיו היא רואה שכל סופ”ש אני חוזר עם ברק בעיניים וזה רק הולך וגדל. אותו ברק מלווה אותי מאז ועד היום…היום אצעד על רחבת המסדרים בבה״ד 1 כצוער בחטיבת גבעתי. אמא, סבתא וגם שי יבואו לראות אותי ולהיות עדים לתהליך המטורף שעשיתי. אין לי ספק שגם אבא שלי, סבא, דוד ארנון, אורי ועומרי יהיו שם וישמחו על כך שבחרתי, למרות הכול, להמשיך בדרכם…”

והיום,ארנון, קצין בגבעתי, נפל בעזה. ורד איבדה אבא, ואח, ובן במלחמות ישראל.ועם ישראל איבד את אחד מהיקרים מבניו.כאב כבד מנשוא.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצערה של משפחת המנוח, שלא תדעו עוד צער לעולם. אנו מביעים השתתפות בצער עם כל משפחות קורבנות אירועי הזוועות בדרום וחללי צה”ל, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ושיבה בהקדם של השבויים לביתם.

סרן (במיל’) ארנון משה אברהם בנבניסטי וספיז”ל לצד אמו, שתיבדל לחיים ארוכים