כדורגל: עירוני קרית שמונה למען ילדי העוטף

שחקני עירוני קרית שמונה והצוות המקצועי קיימו פעילות משותפת עם ילדי הדרום בקיבוץ גבעת חיים

אין עיר למודת סבל וכאב מלחמות ומצב ביטחוני מורכב כמו קרית שמונה. לאורך השנים בקבוצת הכדורגל של עירוני קרית שמונה וגם במחלקת הנוער מצאו לנכון לקיים פעילויות משותפות עם ילדים מדרום הארץ ועוטף עזה, שהגיעו צפונה בעת מצבי מלחמה ומבצעים צבאיים. מלחמת “חרבות ברזל” יצרה משוואה לא מוכרת, שגרמה גם לפינוי מירבי של תושבי קו העימות הצפוני לאזורים אחרים בארץ – מה שלא מנע מעירוני קרית שמונה להתמסר גם הפעם למען ילדי הדרום.

החל מתחילת השבוע עירוני קרית שמונה מתאמנת במגרשה של הפועל חדרה ללא שחקניה הזרים, שעזבו את הארץ. ביום רביעי קיימה הקבוצה והצוות המקצועי פעילות משותפת עם ילדים מעוטף עזה, השוהים בקיבוץ גבעת חיים. הפעילות כללה אימון ומשחקונים. המאמן, שי ברדה, שבהכשרתו הוא גם מורה לחינוך גופני, יחד עם ג’ורדן סעדה – מאמן הכושר, היו אלה שניווטו את הפעילות.

מאמן הקבוצה שי ברדה מסר לאחר הפעילות: “קצת קשה להסביר את התחושות אחרי פעילות שכזו. מציאות מוזרה שכזו שבה מפוני הצפון באים לשמח את מפוני הדרום וזה באמת אבל באמת המעט שיכלנו לעשות עבורם אחרי התופת שעברו. מקווה שכולנו יחד נצא לדרך חדשה עתיד חדש ושיחד ננצח! עם ישראל חי”.

פעילות חשובה ומברכת. שחקני קרית שמונה, המאמן ברדה וילדי העוטף