כדורסל: הפועל גליל עליון עושה התאמות למצב

קבוצת הבוגרים חזרה להתאמן בסגל חלקי, בחטיבה הצעירה התחברו לזום

מצב המלחמה משפיע בצורה משמעותית על פעילות הכדורסל. כל הליגות הישראליות בוטלו. קבוצות ישראליות במפעלים אירופאיים עושות מאמצים כדי לקחת חלק במשחקים, בהן גם הפועל גליל עליון – שבשבוע הבא אמורה להתארח אצל גראבלין הצרפתית. כבר לפני שבוע שלושת השחקנים הזרים טסו ליוון והם מתאמנים שם באופן עצמאי. אתמול ערך הסגל הישראלי אימון ראשון מאז תחילת המלחמה, האימון נערך באולם בקיבוץ גבת. חשוב לציין, כי בקרב הצוות הניהולי נוכחות מרשימה במערך המילואים, כשאת הצוות המקצועי מייצג נאמנה במערך המילואים המאמן, ברק פלג – בוגר סיירת מטכ”ל.

שחקני קבוצת הבוגרים בארוחה בחדר האוכל של מפעל ריווליס

במחלקת הנוער פעילות האימונים מוקפאת, אך המנהל המקצועי – ליאור קרת, וזיו ברתנא – המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה, פועלים כדי להעשיר את השחקנים בתוכניות אימון עצמאיות וכן בתוכניות העשרה. שחקנים מקבוצות המחלקה, שבשלב זה אינם שוהים בצפון, התחברו לאימונים עם קבוצות ממחלקות נוער מאזור השרון והמרכז. בתחילת השבוע שחקני הבוגרים, ליאור קררה ורועי הובר, ערכו מפגש זום עם שתי קבוצות של המחלקה: נערים ב’ – לאומית וילדים א’ -לאומית צפון, שכללו בנוסף לשיח גם עבודה מרחוק. בהמשך צפווים מפגשי זום לקבוצות נוספות עם שחקני הבוגרים.

מהנהלת מחלקת הנוער נמסר: “אנחנו מודים מאוד לליאור ורועי על המפגש עם הילדים. מודים מאוד למועדונים מאזור עמק הירדן , השרון , חיפה והמרכז שקלטו שחקנים ושחקניות שלנו שנמצאים מחוץ לאזור להתאמן במסגרות שלהם – אף פעם לא מובן מאליו ומעריכים מאוד. אנחנו אוהבים וממשיכים לשלוח חיזוק לחיילי צה”ל וכוחות הבטחון וההצלה ובניהם גם חלק ממאמני המחלקה.

השחקנים הבוגרים ושחקני המחלקה בזום