עצוב: רגב אמר משדה נחמיה נהרג בקרבות בעזה

סמל רגב אמר, בן 20 במותו, היה דמות אהודה בתיכון עמק החולה

אימת המלחמה ותוצאותיה הקשות אינן פוסחות על הצפון. הותר לפרסום כי רגב אמר משדה נחמיה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בשבת האחרונה בגבול עזה. רגב אמר, בן 20 במותו, שירת בחטיבה 101 של הצנחנים. רגב אמר ז”ל הותיר אחריו שני הורים ושתי אחיות – שייבדלו לחיים ארוכים. הלוויתו צפויה להיערך ביום חמישי.

רגב אמר היה דמות אהודה בבית החינוך עמק החולה בו למד. מטעם בית הספר נמסר: “בלב שבור ובצער רב אנחנו מודיעים כי בוגר שלנו רגב אמר נפל בקרב.רגב בוגר מחזור ס”ג משדה נחמיה, למד בכיתת החינוך של פרחיה סבג.היה נער בוגר, ערכי ומוסרי, חכם ונבון.נער שכולו נתינה, תמיד נכון לעזרה, מתחשב ורגיש.נער שכולו אהבה.היו לו חלומות רבים לתקן ולהשפיע על המדינה בה חי.בית חינוך המשותף עמק החולה מחבק את המשפחה ומשתתף בצערם הכבד”.

רגב אמר ז”ל


משה אוחנה, חבר של המשפחה ושכן בקיבוץ שדה נחמיה, שיתף בתחושותיו הקשות: “כאשר הבן שלך מספיד את החבר הכי טוב שלו, הלב נשבר והנשמה זועקת . רגב אמר – אהוב שלנו , הילד עם החיוך האינסופי, עם שמחת החיים וטוב הלב , עם אהבת האדם ואהבת הארץ. איך אפשר לדבר עלך בלשון עבר שמור על אור מלמעלה, הוא עדיין נלחם באוייב הנבזי .אני כאן עם אבא שלך, מבטיח לשמור עליו ולחבק אותו חזק חזק. ייקח לנו זמן לעכל , הרבה זמן. אוהבים אותך, גיבור שלנו. מציאות בלתי נתפסת”.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצערן של משפחת המנוח ושל כל קורבנות מתקפת הטרור, מאחל החלמה מהירה לפצועים ושיבה מהירה של החטופים והנעדרים לביתם

רגב אמר ז”ל (משמאל) לצידו של אור אוחנה – יבדל”א. בראש התמונה – כיתוב ההספד