כדורגל: לא שקט במשחקי קרית שמונה

הקבוצה ושתי יריבותיה האחרונות ספגו קנסות גבוהים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל

הדבר היציב ביותר בעירוני קרית שמונה מזה שנים עד לעונה הזו, היה העובדה שקהל אוהדי הקבוצה כמעט ולא היה מעורב במקרים שנטען כנגדו מצד צוותי השיפוט של משחקי הקבוצה, שהתנהג בצורה לא הולמת. העונה הסיטואציה שונה, אחרי שספגה קנסות כתוצאה מהתנהגות הקהל במשחקים מול הפועל עכו והפועל נוף הגליל בגביע הטוטו, עמדה עירוני קרית שמונה שוב לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל – הפעם באשמת התפרעות אוהדים במשחק הליגה מול בני יהודה ת”א. גם הכתומים מת”א וגם הפועל נוף הגליל עמדו לדין, בעקבות התנהגות אוהדים במשחקים מול קרית שמונה.

הערב, בשעה 19:30, קרית שמונה תארח את מכבי קביליו יפו. לקריאת כתבה נרחבת לקראת המשחק, לחצו כאן

זריקות חפצים מיציע ליציע

דו”ח השיפוט מהמשחק מול בני יהודה ת”א התייחס לההתנהגות הקהלים: “נמסר לי על ידי עוזר השופט כי החל מהדקה ה-90 ובמשך חמש דקות זרקו אוהדי שתי הקבוצות חפצים מיציע ליציע עד להתערבות המשטרה”.

בדו”ח משקיף נכתבו הדברים בצורה מפורטת: “תקריות תקריות ואירועי משמעת עם סיום 90 הדקות של המשחק ובמשך כחמש דקות של תוספת הזמן, חלק מאוהדי קבוצת בני יהודה ת”א שאכלסו את החלק הצפוני של היציע המזרחי (כ – 40 אוהדים) וחלק מאוהדי קבוצת קרית שמונה שאכלסו את החלק הדרומי של היציע המזרחי (כ – 50 אוהדים) זרקו אחד על השני מכל הבא ליד ובין היתר מקלות של דגלים, בקבוקי שתיה וחפצים אחרים. לאחר התערבות המאבטחים והמשטרה נרגעו הרוחות. לא נזרקו חפצים לכיוון שדה המשחק. בשיחת הסכום עם השופטים הם היו מעודכנים בנושא. בשיחת שקיימתי עם מתאם האירוע הוא מסר לי כי לא היו מעוכבים או עצורים”.

בעקבות אירועי המשחק כל אחת מהקבוצות נקנסה בסכום של 5,000 שקלים בפועל.

אבוקה שהדליקו אוהדי קרית שמונה במשחק גביע הטוטו מול נוף הגליל


נוף הגליל: המצת שהחטיא את שי ברדה

הפועל נוף הגליל עמדה לדין, בעקבות דו”ח השיפוט מהמשחק מול קרית שמונה בשבוע שעבר. אלה הם הדברים שפורטו בדו”ח השיפוט: “בדקה הראשונה הושלכו מספר גלילי נייר מהיציע המערבי שאוכלס ע”י אוהדי נוף הגליל. המשחק נעצר למשך דקה. בדקה השלישית הושלכו עוד גלילי נייר מהיציע המערבי שאוכלס ע”י אוהדי נוף הגליל, המשחק נעצר למשך חצי דקה. בדקה ה-46 הושלכו שוב גלילי נייר מאותו המקום. המשחק עוכב ב- 15 שניות. בדקה ה-90 נזרק מצת ההיציע המערבי שאוכלס ע”י אוהדי נוף הגליל לכיוון מאמן קריית שמונה. המצת לא פגע”.

בעקבות אירועי המשחק ובעקבות העובדה שלא מדובר בהפרה ראשונה של התנהגות, נוף הגליל נקנסה בסכום של 10,000 שקלים בפועל.

נמנע מפגיעה. שי ברדה (צילום: מאור בכר)