כדורגל: שניים מעל האפס

עירוני קרית שמונה זכתה בניצחון 0:2 מוצדק במשחק החוץ מול הפועל ראשל”צ ומסיימת שנה עברית קשה עם חיוך
השנה העברית האחרונה הייתה שנה קשה ועצובה לעירוני קרית שמונה, שנפרדה מליגת העל אחרי 13 שנים ברציפות. הערב סגרה הקבוצה את השנה עם חיוך, זאת לאחר שניצחה 0:2 את משחק החוץ מול הפועל ראשל”צ – ניצחון שמעלה אותה למקום הראשון, לפחות עד לתום המחזור ביום שני.

בלם כובש. עאיד חבשי חוגג את כיבוש השער


עירוני קרית שמונה עלתה למשחק הערב ללא מגן שמאלי טבעי, בעקבות פציעותיהם של דודי טויטו וניר דרורי. שחקן הכנף הצעיר, בילאל שהין, תפס עמדה וגילה יכולת טובה ויעילה. הקשר אריאל שרצקי, שלא היה כשיר במאה אחוזים, נכלל בסגל ולא שותף במשחק. למרות כל אלה ולמרות שיפוט ברמה לא טובה מצד צוות השיפוט בראשות ארז פפיר, קרית שמונה הייתה דומיננטית יותר מול קבוצה שלא הפסידה בשלושת המשחקים הראשונים ועם תמיכה של עשרות אוהדים ביציע סללה דרכה לניצחון, אם כי גם הערב קרית שמונה הרבתה להחמיץ ממצבים קורצים ולא הצליחה “להרוג” את המשחק בשלב מוקדם. ניכר שהחלוץ הפנמי, סטפן אלפרד פרנסיס, עדיין לא נכנס לתלם. מוחמד ח’טיב, שעלה כמחליף במקומו במהלך המחצית השניה, הראה נחישות וקצב יותר ממנו.

נכנס טוב לעניינים. בילאל שהין


כבר בדקה ה-7 קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1, לאחר שהבלם עאיד חבשי, שעלה לעזרת ההתקפה, השתלט על כדור קרן שהגובה לרחבת ראשל”צ ובעט לרשת. כרבע שעה מאוחר יותר נאלץ חבשי לצאת משדה המשחק, בעקבות פציעה. בעקבות פציעתו הוסט אופיר בנבניסטי מעמדת הקשר האחורי לעמדת הבלם. מי שנכנס לשדה המשחק הוא הקשר הצעיר, רוי הראל. מן העבר השני שיחק וובה בראון, “אקס” קרית שמונה, בעמדת הבלם.

שער הניצחון הושג בתוספת הזמן, בסיומו של מבצע אישי של שחקן ההתקפה המחליף, גיא בן לולו, שהיתל בהגנת ראשל”צ ולבסוף בעט מ-10 מטרים לרשת וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 לזכות קרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, אופיר בנבניסטי, שי בן דוד, בילאל שהין, ג’יאן מרטינס, אביחי וודג’ה, כריס אמימי, רועי זיקרי, סטיבן אלפרדו פרנסיס.

משחקה הבא של עירוני קרית שמונה ייערך ביום חמישי הבא, בשעה 19:30, יהיה זה משחק ביתי מול הפועל עפולה.

ניצחון מוצדק. שחקני קרית שמונה חוגגים