לא רק מדברים: תוכנית הרדיו, שזכתה לפרס לאור תרומתה לחקלאות

תוכנית הרדיו “תוצרת הארץ” ברדיו קול רגע זכתה בפרס מיוחד בתערוכת אגרמשוב לחקלאות, לאור תרומתה הרבה לענף

החקלאות הישראלית מקבלת במה בתקשורת הישראלית, אבל לא מספיק. זה קורה בעיקר בעת משבר, ימי שרב או גשמים גדולים וכשאנחנו מגלים סטארט אפ חדש או פיתוח מסקרן. קולם של החקלאים, על שלל הבעיות והאתגרים המלווים אותם, כמעט ולא נשמע.

אחד מגופי התקשורת היוצאים מהכלל בתחום הזה הוא רדיו קול רגע, שזכה היום במהלך תערוכת החקלאות המרכזית של ישראל “אגרמשוב” לפרס מיוחד על סיקור הוגן, נרחב ובעיקר כזה ששם את החקלאים במרכז השיח הציבורי. התערוכה נפתחה היום ותתפרס על פני יומיים במתחם אקספו בתל אביב, בהשתתפות חקלאים, מגדלים, משווקים, בכירי המשק הישראלי, חברי כנסת ושרים.

רדיו קול רגע אף מגיש תוכניות יומית בנושא – “תוצרת הארץ” – ששמה לשעה אחת מדי יום – בין 6:00 ל-7:00 בבוקר – את החקלאות בראש סדר ביום. היא מדברת עם מרואיינים שונים, מציפה את בעיות החקלאי והחקלאות הישראלית ומנסה לעזור בעימותים השונים בין החקלאי הישראלי לממשלה.

מגיש תוכנית “תוצרת הארץ” ברדיו קול רגע, ירין דורון ורותם אטיאס, קיבלו את הפרס בשם התחנה, בירך את אנשי אגרומשוב והתרגש מהזכייה: “זה הפרס הכי טוב שקיבלנו. מה עוד שזוהי התוכנית הכי חשובה שאנחנו משדרים. בלי חקלאות – אין ציונות”.

ירין דורון ורותם אטיאס בעת קבלת הפרס



מנכ”ל אגרומשוב, חיים אלוש, הוסיף: “רדיו קול רגע הוא דוגמה טובה לכלי תקשורת שנאבק לאורך שנים לצד החקלאים ולעזרתם – ובעיקר שם את מצוקתם במרכז השיח היומי. במרוצת השנים הוא זועק את זעקתם ומנסה לקבל תשובות הולמות וראויות”.

תחנת רדיו קול רגע היא תחנת רדיו המשדרת מאזור הצפון. את התחנה הקים חיים הכט המוכר לנו בעיקר מהתוכנית “יצאת צדיק”, ששודרה בערוץ 2. בתחנת רדיו קול רגע משדרים מוזיקה ישראלית ולועזית, תוכניות אקטואליה, חברה, ספורט ונוסטלגיה, אך בין התוכניות הפופולאריות בתחנה ניתן למצוא את “תוצרת הארץ”.

צוות לעניין. נציגי רדיו “קול רגבע” בתערוכה – רותם אטיאס, ירין דורון, יניב שוורץ ושובל שבתאי