טובא: עצור שלישי בחשד לשריפת עסק המזגנים בחצור

המשטרה עצרה לפני זמן קצר חשוד שלישי במעורבות בהצתה

בתאריך 08.08.23 התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שריפה בבית העסק, עם קבלת הדיווח שוטרי מחוז צפון הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה לזיהוי ואיתור החשודים במעשה.

במסגרת החקירה שוטרי מחוז צפון עצרו הבוקר שני תושבי הכפר טובא זנגריה, אחד (18) נעצר במקום עבודתו רפטינג נהר ירדן והשני (26) נעצר בדירה שכורה בחצור. מעצר שני החשודים אשר נעצרו במהלך הבוקר (18, 26 טובא זנגריה) הוארך בשבעה ימים עד לתאריך 28.08.23 בבית משפט השלום בטבריה. שני החשודים יובאו במהלך היום לבית משפט השלום טבריה, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. בהמשך להודעה על מעצר שני החשודים בהצתת בית העסק בעיר חצור, שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד נוסף תושב הכפר טובא זנגריה (24) החשוד בקשירת קשר לביצוע ההצתה. החשוד נעצר ברכבו בדרכו לראש פינה והובא לחקירה בתחנת משטרת ירדן, מחר יובא בפני שופט בבקשה להאריך את מעצרו.

מדוברות מרחב כנרת נמסר: “שוטרי מחוז צפון פועלים בכל הכוח כנגד כנופיות וארגוני פשע בתחומים רבים תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה כנגד בעלי עסקים, אשר מוצאים את עצמם לא רק תחת המעמסה של ניהול עסק עצמאי, אלה גם במצב בו הם ובני משפחותיהם מאויימים ונזקים נגרמים לעסקיהם ורכושם הפרטי”.

בית העסק שהוצת בחצור (צילום: דוברות כבאות והצלה צפון)

הכי נפוצים

פלאשים בגליל