דלתון: משרדי הממשלה משקיעים בתשתיות פארק התעשייה

סכום כסף נכבד יושקע בפיתוחו של הפארק, שמספק תעסוקה ופרנסה לתושבים רבים בגליל העליון

השקעה של 4 מיליון שח על ידי משרד התעשייה והכלכלה בפיתוח תשתיות בפארק דלתון כולל גינון ותאורה

הפארק הינו פרי יוזמה משותפת של ארבע הרשויות ומטרת הקמתו היא יצירת מקומות תעסוקה רבים לתושבי האזור, תוך שמירה על איכות הסביבה ואופיו הכפרי של האזור. 

תפקידה של מנהלת הפארק הוא להקל על היזמים בתהליך בניית המפעל החדש. המנהלת מעניקה את מיטב הסיוע בתהליך קבלת האישורים הנדרשים וליווי מקצועי לכל אורך תהליך הקליטה שלך בפארק.

המנהלת דואגת לפיתוח כלל התשתיות הציבוריות בפארק, לשיווק המגרשים והבאת יזמים חדשים. המנהלת דואגת למתן שרותיים נוספים כגון שמירה, פינוי אשפה, ניקיון ותחזוקה, לחזות הפארק, לגינון, תאורת הרחובות ושמירה על הרכוש הציבורי.

קבלת מפעלים חדשים מותנית בהתאמת המפעל לתקנון הת.ב.ע ועמידה בסיווג השימושים שהותרו לפארק דלתון. ככלל מיועד הפארק לתעשייה מתקדמת ונקיה ולתיירות היין ולבניית יקבים.

כיום יש בפארק דלתון תעשייה קלאסית, מסורתית מגוונת , תעשיות עתירות ידע וטכנולוגיה. מפעלים ליצור מזון ויקבים מהמובילים בארץ העוסקים ביצור היין ובמרכזי מבקרים אליהם מגיעים מכל הארץ ומהעולם.

כאמור מנהלת פארק תעשיות דלתון היא חברת בת של ארבע רשויות: מועצה אזורית מבואות החרמון, מועצה אזורית מרום הגליל, מועצה מקומית גוש חלב והעיר צפת.

מנכ”ל פארק דלתון ללו וילנסקי מסר כי פארק דלתון נמצא בתנופת בנייה ואנחנו דואגים כל העת לחדש את אזורי הגינון במרחבי הפארק לאחר סיום בנייה”.

תנופת פיתוח. פארק התעשיות בדלתון