חצור: חיילי גולני התגייסו למען העסקים השרופים

יוזמה מבורכת של קב”ט היישוב הביאה להירתמות מרשימה ומרגשת

במועצת חצור הגלילית ממשיכים לסייע לעסקים שנשרפו בשבועות האחרונים בגל ההצתות המכוונות על-ידי פורעי חוק – זאת על מנת לאפשר פתיחה מהירה, קלה ומחודשת של החנויות.

השבוע הם עשו עם עזרה מרגשת מחיילי סיירת גולני. ביוזמת קב”ט היישוב, צביקה בלילתי, הגיעו החיילים לעסקים השרופים וסייעו בפינוי הפסולת וניקוי המקום. “זו הייתה עזרה נהדרת, תוך קצת יותר משעתיים ניקינו וצחצחנו את המקום”, מספר בלילתי, שעלה אף הוא על בגדי עבודה יחד עם יו”ר הוועדה המקומית לתכנון ולבניה אצבע הגליל, עו”ד דודו פרץ.

הקשר עם חיילי גולני נוצר בזכות אחד מהחיילים, ששירת במכינה הקדם צבאית בחצור הגלילית, מכיר את היישוב ונשאר בקשר עם אחד מאנשי המועצה. רק שגם לחיילים חיכתה הפתעה בסיום היום: מנהל הבריכה ציון קפץ על הבקשה לארח אותם להתרעננות ומסעדת הטאג’ין ומאפיית עדן דאגו לארוחה כיד המלך על העבודה הקשה.

“אני רוצה להודות לאנשי גולני, לחיילים וכמובן לכל מי שעזר לאורך הדרך”, הוסיף בלילתי. “בסיום היום הורדנו את כל החיילים בכיוון הבית ואני בטוח שהלכו הביתה עם טעם טוב ובוודאי שנישאר בקשר. זה רוח היישוב, רוח ראש המועצה. בחצור יש תמיד ערבות הדדית”.

הלוחמים סיכמו: “באנו לתת וקיבלנו הרבה יותר”.

יש על מי לסמוך. חיילי גולני במהלך העבודות (צילום: דוברות מועצת חצור)