תאגיד המים האזורי ערך ניהול מצב חירום בתרגול פתיחת ממ״ד ,חיבור מערכות מחשוב ומרכזיה להמשך רציפות השירות במצב של חירום
תאגיד “פלג הגליל” קיים השבוע תרגיל חירום שזומנו עם המוקדים הטלפוניים בשיתוף עם מוקד הטלפוני של חברת מלגם בצפון הארץ. התרגיל עסק במעבר משגרה לחירום במוקד שירות לקוחות הטלפוני ( מיקור חוץ ) . התרגיל נועד לתחזק ולייעל את השמירה על רצף תפעול השירות ושמירה על השגרה במתן מענה טלפוני לתושבים בזמן חירום , רעידת אדמה או כל אירוע קיצון.
בתרגיל נבדקו מערכות מחשוב וטלפוניה – בדיקת כשירות בחירום תוך שמירה על רציפות תפקודית בתחום השירות והמענה הטלפוני. ביום התרגיל ומשעות הבוקר עד השעה 15:00 הלקוחות קיבלו מענה דרך מוקד החירום הממקום בצפון הארץ. כך דיווחה ראש אגף צרכנות ושירות לקוחות בתאגיד המים פלג הגליל, רונית אדלר.
מנכ”ל תאגיד המים פלג הגליל , אינג עלי אבו ריש : “האחריות והמחויבות שלנו בתאגיד המים היא להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש שיכול לפקוד את מדינת ישראל. במסגרת התרגיל שהתקיים של מוקדי השירות אתגרנו את עובדי המוקד לעבור משגרה לחירום ולשמור על רצף תפקודי ולהתמודדות מיטבית עם מצבי החירום השונים”, אמר מנכ”ל התאגיד.